Paling Banyak Di Terjah Tau !!! Sila Gunakan Fire Fox Atau I E ..kalau Ada Malwira

Thursday, February 28, 2013

Terkantoii DS Anwar .. Satu dunia tahu hang Naik Jet Eksklusif nie, ,bersama Krew nya.yang Hansome dan cun.!!!


Wajah baru DS Anwar Ibrahim's New outfit..ceramah di Kelantan Semalam..DSAI naik Jet Eksklusif ..Jet Ni Jarang Menteri NAik..jom lihat..



Kakitangan Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra bersama DS Anwar Ibrahim di Kota Bharu


Airport krew bersama DS Anwar Ibrahim di Kota Bharu sebelum menaiki karpal terbang


Mission accomplished !!! 7 flights across Malaysia covered 15 events in 5 States in 6 days

Terbaik dari ANWAR... naik jet pribadi pun susah,, naik Firefly je sonang , cerite yekan..sape pun tak kata apa ye..apa pun ..gook luck..kami mennuggu harapan baru,,dari PRU 13..jangan main main ye...
sila  klik FB FAN PAGE  ORANG KAMPUNG UNTUK DAPATKAN  BERITA TERKINI  



11 comments:

Abu Luqman said...

terbaik.dari DSAI & Krew

pillpuss@yahoo.com said...

wa pon heran, apasai semua berebut2 nak bergambag dgn dsai niii.

Abu Luqman said...

dia orang bergambar dengan bakal PM

Anonymous said...

pi la mabuk..

Anonymous said...

pi la bangang....

Abu Luqman said...

Haha..anonymous dah Marah tu...hehe

Abu Luqman said...
This comment has been removed by the author.
Abu Luqman said...

Haha..anonymous dah Marah tu...hehe

Anonymous said...

Naik Jet, gangster jahat tu tak boleh baling batu..!!!

Ngah Phg asal Melaka said...

Assalam Abu Luqman..suka tengokkan anonymous tu..sakit hati dia kerana DSAI org ramai sukakan. Kita tergelak2 aje bila PM akhir dr umno tu perasan aje dikibar2kan dgn mafla`love pm` dari budak2 sekolsh tu

Anonymous said...

Kesdiah si Najib tu.
Tak ada orang suka kat dia.
Yang ada cuma yang kena paksa ja.
Itupun mencuka masam.

ha..ha..ha..
Orang tak nak sebab dia tu macam Najis.

Rumah Rehat Muslim

Rumah Rehat Muslim

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung