Nuffnang

Thursday, August 3, 2017

Perghhh !!! Dahsyattt 'Doktor' gila seks perdaya tiga wanita mengandung


'Doktor' gila seks perdaya tiga wanita mengandung


Dr Mohammad Omar
Dr Mohammad Omar
KUALA TERENGGANU - Tiga wanita mengandung di Besut menjadi mangsa ‘doktor ‘gila seks yang meminta mereka melakukan perbuatan lucah melalui panggilan telefon dipercayai untuk kepuasan nafsunya, bulan lalu.
Lelaki yang menyamar sebagai pakar perubatan Perbidanan dan Sakit Puan (O&G) bernama Dr Haji Abu Bakar itu akan menghubungi mangsa dan memperdaya mereka mengikut arahannya.
Antara arahan lucah doktor palsu tersebut adalah meminta mangsa mengurut payudara dan memegang tempat sulit sambil mengeluarkan bunyi dengan alasan sebagai usaha mengubati sakit yang dihidapi mangsa.
Pengarah Jabatan Kesihatan Negeri Terengganu (JKNT), Dr Mohammad Omar berkata, ketiga-tiga mangsa tidak menyedari ditipu kerana maklumat diberikan lelaki itu mengenai mangsa adalah betul.
“Ini kerana lelaki ini telah menyamar sebagai pakar dari Hospital Besut menghubungi sebuah klinik Kesihatan Ibu dan Anak di Besut meminta maklumat 12 ibu mengandung anak sulung kononnya untuk dibuat kajian.
“Jururawat bertugas telah memberikan butiran lengkap  12 ibu sebagaimana diminta tanpa membuat pengesahan terlebih dahulu,” katanya ketika ditemui di pejabatnya di Wisma Persekutuan, di sini hari ini.
Bagaimanapun kata beliau, selepas itu jururawat terbabit berasa curiga lalu menghubungi Hospital Besut bertanyakan mengenai  pakar berkenaan namun dimaklumkan tiada pegawai perubatan bernama Dr Haji Abu Bakar di sana.
Selepas mendapat pengesahan, pihaknya terus memberi peringatan kepada 12 wanita yang terlibat namun tiga daripada mereka sudah menjadi mangsa doktor gila seks terbabit.
Klinik berkenaan kemudian membuat laporan polis pada 18 Julai lalu manakala nombor telefon yang digunakan lelaki tersebut gagal dihubungi.
Berikutan kejadian itu, JKNT mengeluarkan satu pekeliling larangan pemberian sebarang maklumat mengenai pesakit melalui panggilan telefon kepada semua hospital dan klinik kesihatan di negeri ini.
“Saya juga minta mana-mana pesakit yang pernah mendapat panggilan seumpama ini agar tampil membuat pengesahan dengan kita dan laporan polis,” katanya.
Menurut Dr Mohammad, ini merupakan kali ke-3 penipuan seumpama ini berlaku selepas tahun 2010 dan 2013 yang mana doktor palsu gila seks itu menggunakan modus operandi sama

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung