Nuffnang

Saturday, June 18, 2011

Kalau kereta Nora Elina , Tayar Pecah macam mana....???


salam semua...

Bolehka..kaum hawa..tukar tayar.apabila bila tayar kereta pecah...

AKu sendiri pun ..payah nak buka, apabila tayar kereta aku pecah...
Baru baru ni tayar kereta aku pecah...
mula aku jack tayar dulu..lepas tu.amil angko..nak pulas skru..
malangnya skru aku..pakai kekunci nut...hah kacau you..
akhirnya aku kena panggil kedai pomen la...sebab kunci skru tertinggal kedai pomen..
hah kacau betul la..kalau tengah lebh raya apa macam.. ini aku seorang lelaki..tanpan.hehe
kalau orang pompuan apa macam....kena panggil abang seth la....
kalau tayar kereta nora elina..pecah pasti jalan jam semua ..nak tolong hehe...

15 comments:

Penulis Rindu said...

saja pakai nama nora elina..sbb ptg ni tensen sikit

Sadun said...

kalau pompuan, konfirm paggil laki nak buat benda tu.hehe

Penulis Rindu said...

betul tu gagak

Jiejah Gorjes said...

stended la...tak kan la pmpn nk tertonggeng2 buat ...tak sesuai okeh!!! huhuhu

Sadun said...

hot apa klo ada pompuan boleh buat benda tu.hehe

Nuff4u said...

ha ha..nora elena lagi.hehe

Rafi Harumin said...

Kalau nama dia Nora Elina tapi suara garau apa macam?

Rafi Harumin said...
This comment has been removed by the author.
Rafi Harumin said...
This comment has been removed by the author.
a loqman said...

huhu..kalau suara garau...tak tau naka habaq la...tapi saya tolong juga..sapa pun hehe

misyamissyou said...

um..xtau pe name pemutar skru tayar tu tp bkn cm gmbar tu..kalau gne yg tu cm senang sikit..tp part nak angkat tayar mmg x la..berat kot..

kiwi said...

panggil seth tak pe, jangan terpanggil setan sudah. huuu

a loqman said...

MAKASIH YE

hehe..misyamissyou
kiwi..panggil abg seth ye...huhu.abg nie mcm mana ye

sud@is said...

mintak simpang jadi tayar pecah... aku kematu bab2 ni semua..

sleches said...

sites Read Full Report blog link company website visit here browse around this web-site

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung