Nuffnang

Monday, July 16, 2012

Terpanas. !!!! Kenali Facebooker yang Hina Hukum Allah !!! siapa ? jom baca


Siri penerangan umum dan pembuka minda supaya tidak ditipu lagi oleh Nik Ajis mengenai Hukum Hudud ciptaan PAS dan penyokong Anwar peliwat dan penzina tegar yang melakukan perkara-perkara yang dikutuk oleh Allah swt dan Nabi Muhamad saw dalam bilik berkunci tanpa 4 saksi saranan ahli-ahli Fiqh PAS itu.




Siri penerangan umum dan pembuka minda supaya tidak ditipu lagi oleh Nik Ajis mengenai Hukum Hudud ciptaan PAS dan penyokong Anwar peliwat dan penzina tegar yang melakukan perkara-perkara yang dikutuk oleh Allah swt dan Nabi Muhamad saw dalam bilik berkunci tanpa 4 saksi saranan ahli-ahli Fiqh PAS itu.


Mari Kita Kenali Penghina Hukum Allah.. menghina Hudud.. mana p perkasa? menghina Islam!! Inilah Pencacai UMNO bernama Sidek Abdullahdin - SEBARKAN !! 


ulasan bila pemimpin Islam Hina ugamanya beginilah jadinya..Orang bawahan ikut sahaja apa pemimpin mereka berkata kata...bertaubatlah sebelum terlambat...







22 comments:

6803man sarawak said...

Laksanakn hudud.
Wa mau tgk brapa ramai yg murtad n yg mualaf nanti.

Kak Mahh said...

Nampak gaya,makin berat tugas guru ahama kelak..

Anonymous said...

kenali pas yang menolak hudud setelah diarahkan oleh DAP. dah 2 muktamar dah presiden pas mengingatkan kepada ahli supaya menolak hudud, untuk menjaga hubungan dengan DAP. Pas lebih takutkan kemurkaan DAP daripada kemurkaan Allah.

Pas perlu ditumbangkan pada PRU13 nanti

Anonymous said...

aku dengar cerita DAP tak berapa gembira dengan artikel ko ni. DAP dah arahkan tok guru dan hadi supaya jangan menyebut pasal hudud. hudud memang takde dalam agenda pas, tapi negara kebajikan. ko tulislah, 'DAP wasilah menuju akhirat' ataupun 'Pas membangun bersama DAP' ke. barulah DAP suka.

umiawadah said...

geleng kepala membacanya...sedih umat Islam sekarang ni..

Anonymous said...

Melayu tak semestinya Islam. UMNO juga tak semuanya Islam. Ada orang Siam, Portugis, orang asli dll. Yang itu orang apa? Keturunan Melayu mungkin ya. Kalau akidah dah tak betul, amalan harian juga tunggang langgang bolehkah dikatakan Islam. Menolak satu ayat Quran sudah murtad, bagaimana orang ini? Semoga Allah memberi petunjuk kepada aku dan kita semua serta kepadanya supaya kembali kepada al Quran dan sunnah Nabi SAW.
Pak Long

Penulis Rindu said...

tepuk dada tanya iman..orang yang belajar syariah sahaja yang tahu..dan gi kuliah

Anonymous said...

Subhanallah! tengok muka penghina hukum ALLAH ni tah ubah macam muka makhluk ALLAH yang dilarang memamkan dagingnya. Maaf bukan tujuan nak hina tapi sebagai peringatan kepada semua yang mengaku hamba ALLAH.

Anonymous said...

Semua yang beriman kepada ALLAH bersetuju akan komen yang menyatakan penghina hukum ALLAH ni seperti muka haiwan yang diharamkan oleh ALLAH memakan dagingnya.

Penulis Rindu said...

lebih baik bertaubat sebelum ..berasap kubur tau

Anonymous said...

Kesiannya., nak tunjuk setianya dgn partinya sanggup berkata apa saja..

anak jawa johor said...

Tak nkenal maka tak cinta. Hukum hudud dimomokkan oleh mereka yang tak faham atau tak nak faham hukum Islam. Para cerdik pandai Islam pulak tak berani menerangkan konsep sebenar hudud tu, jadi camnelah nak faham hudud. Yang lain pulak cuba nak tahu daripada poendapat ulamak facebook dan ulamak longkang, sampai bilalah Islam nak tahu. Ramai orang melayu pula AMAT PERCAYA takrif hudud oleh Ustaz Karpal Singh, Ustaz Chua Soi Lek, Ustaz mahathir, ustaz najib, ustaz muhyidin dan ustaz fathul bari. Mufti pula senyap tak tahu nak beritahu tafsir hudud kat rakyat. Cuma ada satu hudud sahaja dan hudud tafsiran pas atau umno tu perlu dicerahkan oleh mereka yang sepatutnya mencerahkan, bukan ahli politik

Anonymous said...

bukan orang ni je yang menolak hudud. tok guru dan hadi jugak menolak hudud sebagai menyatakan kesetiaan pada DAP. semoga Allah menurunkan bala kepada pas kerana menolak hudud

Anonymous said...

mana rupa acu begitu lh kuih ny.mana rupa pemimpin begitu lh rupa pengikut ny.

Zalee said...

Anon 3:25 & 3:29 sama org ny.Cuba baca komen ny,"AKU DENGAR".Makna ny dia dengar je dn tk pasti samada benar atau tidak.

Unknown said...

DAP menentang Islam. DAP ketua pas. so, undi pas sama seperti undi DAP yang menentang Islam.

orang pas ni malas sikit berfikir, so terpaksalah aku buat kronologi macam ni.

Anonymous said...

bg gua dio ni melayu tp agamo ea bukan la agomo islam maa... x cayoo.. ko org tanyo dio...

Eye_nee said...

Manusia di akhir zaman sering menidak kan hukum Allah ...Jika tidak tahu apa2 lebih baik diam dan mencari kebenaran yg sohih ttg hukum itu dari mengeluarkan kenyataan yg membolehkan diri terkeluar dari Islam...

Anonymous said...

Sedih bila kita baca komen yg secara jelas mempermainkan hukum2 Allah dan tak kurangnya menyalahkan org lain khususnya DAP padahal kita org Islam sendiri pon sangat jahil agamanya sendiri.Banyak2lah kita beristifar kepada Allah mohon diberi petunjuk.Janganlah keran kepentingan dunia yg sedikit kita sanggup menempah diri menjadi penghuni neraka kelak

Jat Lembu said...

saya sokong Anak Jawa Johor......utz fathul bari antara org yg menghina hukum hudud...

Anonymous said...

Org UMNO ada kuasa. Ada ulamak. Laksanakan Hudud. Kami org bukan UMNO akan sokong UMNO.

Anonymous said...

Jangan mudah utk menghukum sesama manusia sesungguhnya itu bkn hak kita utk menilai dosa pahala sesorang..Saya akan tetap sokong BN tapi saya menolak UMNO... Kerna saya cintakan 1 Malaysia...:)

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung