Paling Banyak Di Terjah Tau !!! Sila Gunakan Fire Fox Atau I E ..kalau Ada Malwira

Wednesday, September 12, 2012

Terbaik ..Gambar Ni tak akan Keluar TV ..paper punya..jom Lihat








Majlis Hari Raya Aidulfitri PAS Pusat 1433H/2012M 
Tuan Guru Hj Hadi Awang  ,bersama tuan guru Nik Aziz dan Tuan Guru Dato Haroon Din..bersama sama dalam meraikan Majlis hari Raya Aidil Fitri PAS Pusat Di Kuala Lumpur.
Gambar ni pastia tiada dalam Akhbar Dan TV...punya sahih..Nukilan ABu Luqman

18 comments:

Abu Luqman said...

semoga allah memelihara kesihatan tuan 2 guru kita

duniafana said...

sapa2 yang slalu duk kutuk tuk guru...memang...apapun moga Allah berkati tuk2 guru

Anonymous said...

Kebulor le tengok tok2 guru mentekedarah sedap2. Kaki ampu makan ciput.

Anonymous said...

Harap harap TGNA seiring dengan perjuangan Tuan2 Guru yang lain.

Anonymous said...

Mujuq la Tok2 Guru aku faham agama....kalau tak jenuh berjoget dan berkaraoke laki pompuan mcm Piem & 1st Lady M'sia tu.

Rakyat kat bawah hidup sengsara menanggug kos sara hidup tinggi dia orang boleh senang lenang bergembira berjoget dgn makanan yg mewah2.

Anonymous said...

kehkeh.. dia nak makan... awat yang hangpa dok sibuk2 keliling dia? nak sorok jumlah kehadiran kt belakang tu ka? heheheh... mesti ramai kan? tp dh lindung mcm tu mcmana orang umno nak tau betapa hebatnya pengaruh kita...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Abu Luqman said...

nak komen pun jaga la bahasa

GENERATE INCOME HALAL said...

BUDAKBOY

semoga Allah memberkati Tok Guru semua dan semoga Allah memberi hidayah kepada orang yg mengutuk Tok Guru.. InsyaAllah, Malaysia jadi negara Islam ketiga punyai pemimpin hafal al-quran 30 juzuk, selepas Prsiden Muhammad Morsi..

tak jadi nak rembat gambar ni.. heheheh

Anonymous said...

memang lembu umno ni memang bodoh dah lah dinamakan lembu sekarang parti pas diterima pakai di bandar bandar dan kawasan yang media elctronik berleluasa bukam macam umno dah jadi parti pas 30 tahun laku di ceruk ceruk kampung saja

Anonymous said...

ulamak penipu akhir zaman sedang mentekedarah dengan lahapnya, apabila sakaratul maut berada dikerongkong tak dapatlah lagi makan sedap kerana rasa kesedapan itu adalah milik Allah SWT dan akan kembali kapadaNYA.

Anonymous said...

ha ah./.. betul tu.. tok2 guru ni memang nak mentakedarah.. cuba tengok kat meja tu, setting hidangannya, tray buffet lagi.. tapi kalau pemimpin umngok! tu nak ke layan cenggini.. usoh mimpi ler.. nak dihidang (kalau dapat sampai lebih hebat dari hotel2 5,6,7 bintang).. dah tu nak ke kena keliling ramai2 camni.. mesti rasa rimas nak makan... tok2 guru... tak perlu protokol asal tertib dan sopan... Allahu akbar... rasanya aku rakyat jelata ikut majlis2 tok guru hatta pernah melawat tok guru haji hadi time minum petang pun dijamu mee hoon goreng di rumah beliau...

Anonymous said...

(sambungan) kira tak lokek walaupun kami yang datang ni bukan sapa2... cuma menyinggah di masjid rusila.. kebetulan jalan kat pantai nampak tuan guru haji hadi di rumah beliau...

julika said...

hallo,sobat

julika said...

informasinya memang menarik

julika said...

saya ikut nyimak artikelnya... sangat bermanfaat banget

Anonymous said...

Penyokong-penyokong UMNO memang bangsat. Autasan Meloya putar alam.

Anonymous said...

Pemimpin UMNO yang mentekedarah harta-harta rakyat. Memang CELAKA HARAM UMNO LAKNATULLAH ini.

Rumah Rehat Muslim

Rumah Rehat Muslim

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung