Nuffnang

Thursday, March 20, 2014

Gambar sempoi Inilah Parti Pembela Nasib Melayu..Ronggeng Jangan Tak Rongggeng..

Ronggeng sampai pagi!! Inikah parti yang membela nasib Melayu? Inikah parti yang memperjuangkan Kalimah Allah?

Allah SWT berfirman maksudnya : “Dan barangsiapa yang mengagungkan peraturan-peraturan suci dari Allah, maka itulah yang terbaik baginya di sisi Tuhannya.” (Surah al-Haj ayat Ayat 30)
"Barangsiapa yang mengingkari apa yang diturunkan oleh Allah, sesungguhnya dia telah kafir. Dan barangsiapa yang mengakuinya (yakin akan kebenaran hukum Allah) namun tidak berhukum dengannya, maka dia adalah zalim, fasik."

Agaknya depa hari tu terlepas konsert Future Music kat Bukit Jalil hari tu. Sibuk berkempen untuk MCA la katakan.. Tu yang depa duk bantai je kat sini.. Apa ada hal, depa kan pejuang Kalimah Allah??? Orenji





5 comments:

Anonymous said...

macam mana tak overdose

Anonymous said...

Eh boleh ambik dadah ke,dah boleh berzina ke?

Anonymous said...

Like father like son, mmmm patut la

Anonymous said...

Kalau ikutkan statement menteri ni...suma boleh tpi risiko tanggung sendiri la. Apa yg penting boleh menjana ekonomi negara. Jahanam....

Anonymous said...

Spesis manusia tak ambil tau tentang hukum ALLAH SWT.Pada Mamat ni hanya Dunia adalah tempat Hiburan,Tibai Harta Orang,klu aku kata Mamat Nazri Tak De UGAMA ,dia akan dia Islam.Hanya ALLAH SWT saja yg boleh mengtakrifkan Mamat spesis tiada Kemaluan Diri..

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung