Nuffnang

Thursday, May 22, 2014

5 Gambar Pemuda UMNO Buat Hal..Di Sidang DUN P.Pinang.


5 FOTO KERANA DITUDUH UMNO CELAKA .. BEBERAPA MACAI UMNO BUAT PERANGAI CELAKA SERBU DAN MENGAMUK DALAM DEWAN UNDANGAN NEGERI PULAU PINANG.


Dewan Undangan Negeri (DUN) Pulau Pinang kecoh dengan protes sekumpulan pihak yang tidak puas hati dengan kenyataan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) DAP, RSN Rayer yang menggelarkan “Umno celaka”.

“Jika kamu ada telur, ulang sekali lagi,” mereka menjerit serta membawa telur dan mengancam membaling telur ayam kepadanya.

Antara terlibat dalam perhimpunan itu, ketua wira PERKASA negeri Rizuad Azuddin.

Ada daripada kalangan mereka yang berjaya memasuki dewan tempat persidangan berlangsung sementara yang lain cuma menggelar Rayer sebagai “rasis”.


Memang celakalah perangai puak-puak ni .. jenis tidak tahu menghormati undang-undang negara .. mereka ingat negeri dan negara ini tiada hukum dan undang-undang. ... mana perginya tahap keselamatan institusi yang tertinggi negeri Pulau Pinang ???? ... dengan senang sahaja kutu brahak samseng taik kucin UMNO masuk dewan buat perangai celaka!!!!!!


Kesalahan menceroboh dan membuat rusuhan dalam Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang telah terungkai .. mohon pihak berwajib bertindak tangkas dan tuntas cekup para penyangak yang buat malu tidak tidak tahu menghormati undang-undang ini.

5 comments:

Anonymous said...

ahhhh lu pun sama babi macam pemimpin dap, pkr dan pas

geng pr celaka macam lu la

GEBU said...

Orang UMNO diPulau Pinang kebanyakannya dah kena penyakit gila babi yg disebabkan oleh keturunan tau!

Anonymous said...

pm pun kata haram jadah..p baling telur kt dia plak...

Anonymous said...

Apa tindakan polis? Tak ada apa-apa.Siasat aje,sudah siasat kertas siasatan buang dlm bakul sampah.Apa sebab ini berlaku sebab ahli UMNO,yg boleh buat apa sahaja.Polis pun takut dengan ahli-ahli UMNO sebab itu depa duduk atas undang-undang(above the law).Itulah sebabnya ahli-ahli UMNO jadi samseng,langgar undang-undang,buat kecoh diceramah pembangkang,rosakkan kenderaan orang dan yg paling baru bergaduh dengan polis.

Anonymous said...

Ingat lagi tak pepatah dulu kala, pepatah Melayu kuno:

Jahat bak ameno,
Bodoh macam penyokong ameno.

Jangan tiru!

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung