Nuffnang

Friday, June 13, 2014

Perghhh !!!! Peminat Tudung Fareeda Tibai Mawar Dan Fizo..Dalam FB ..Kerana .Menunggu Macam Pengemis..



Hanya kerana kecewa dan gagal mendapatkan tudung Fareeda pada 7 Jun yang lalu, Salina Abu Zar secara terbuka mendoakan anak cucu dua pasangan sweet ini menjadi pengemis dan tidur di kaki 5 bagi merasai apa yang dirasakan oleh peminat-peminat Fareeda yang terpaksa beratur panjang dan lama semata-mata ingin mendapatkan tudung baru Fareeda.

Ini berikutan ketiadaan stok seperti yang dijanjikan. 


Katanya lagi, peminat Fareeda sanggup berbaris panjang, berpeluh, sampai pengsan pun ada tetapi akhirnya tertipu dengan janji manis mereka. Lantas Mawar dan Fizo dilabelkan sebagai beruk dan kuat menipu.

Perkara seperti ini patutnya dapat dielakkan. Sudah tentu Fareeda tahu bahawa apa saja keluaran terbaru Fareeda pasti akan mendapat sambutan hangat. Jadi, sediakanlah stok yang mencukupi. - My Media Hub

p/s: pasal tudung pun nak doa benda bukan² ke? awat tak doakan Fareeda keluarkan stok banyak sikit?

5 comments:

Anonymous said...

cam bingai jer post kat fb camtu. wayar putus kut

Anonymous said...

Dah tau tudung fareeda limited edition terima la hakikat first come first serve. Kalau setakat nak tudung, kat masjid india bersepah jual tudung. Xyah betatur pun.

Anonymous said...

Kerja bodoh semata nak beli tudung Fareeda...berlambak tudung lain ada dijual...Tudung Ariani pun ekslusif juga tapi banyak cawangan boleh dapat. Kat Masjid India berlambak tudung bawal, sepat , baung ada dijual...pakai sahajalah yg penting tutup aurat....

Anonymous said...

lol...tudung fareda, tudung kobau, la tudung suntut la..pelbagai jenis nama tudung...

pompuan nie byk yg biol drp bukan biol..ko pakae je apa-apa jenis tudung pun asalkan tutup aurat sebagaimana ko tutup anu dan alur ko tu? aurat...x kira la tudung ferada, tudung kembang itu ini, sana sini ke? apa lah...aku ingat brain depa nie pakai botok tu kot? kah..kah..kah..? lagi satu kalu ngamuk- ko c4 kan lah kedai tu...kah..kah..kah..?

Anonymous said...

Yang nak mengamuk sangat tu buat aa..beli dan pakai ajelah tudung jenama apa pun..tak berbaloi pun beli beratus2 ringgit..singkat jugak dan tak menutup aurat..Dua kali rugi...duit rugi.. pahala pun rugi..Lagipun orang tak pandang pun apa jenama tudung tu...tapi biasanya orang cerdik beli apa yang murah..cantik dan berkualiti serta nampak kemas apabila digayakan..

Yang lagi bongok pergi tunggu lama2 semata2 nak dapat tudung tu apahal? Ni mesti jenis suka menunjuk2 dan berlawan2 dengan kawan2 untuk menunjukkan diri sentiasa memakai fesyen terkini...Puiii

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung