Nuffnang

Wednesday, August 13, 2014

Allahhu Akhbar.. Kekuasaan Allah Peluru Tidak Nenembusi Kepala Hamba Allah Ni



Bethlehem 2000 - pertukaran aktivis di laman rangkaian sosial gambar seorang lelaki dari bandar Fallujah pada akhir dekad keempat, muncul dalam Hospital Besar Fallujah dengan senyuman dan peluru tertanam di kepalanya jelas, mencetuskan sensasi di kalangan rakyat Iraq.

Sesetengah pelayar mengulas mengenai gambar sebagai "kenderaan" melalui program "Photoshop", tetapi "Arabiya", dapat mencapai pemilik gambar, yang merupakan warganegara Iraq Sheikh Mohammed Obaid Al-Rawi.

Seterusnya, perawi berkata dalam perbualan telefon yang benar, di mana masjid itu bertujuan haji masih kekal dalam kawasan kejiranan pusat Fallujah untuk melaksanakan solat malam, tetapi melalui jalan itu, terdapat pertempuran antara pemberontak dan tentera puak, al-Maliki.

"Dan apa yang merupakan satu-satunya saat-saat untuk memukul rovers kepada hujan peluru oleh tentera Maliki, dan walaupun ia terus dalam perjalanan untuk melarikan diri pertempuran, dan tidak merasa maka sakit di kepala saya dan peluru tertanam di dalamnya, tetapi selepas berhenti, saya bangun dengan segera pergi ke hospital di Fallujah untuk mengeluarkan peluru.

Sheikh al-Rawi mengesahkan bahawa Fallujah terdedah kepada perang penghapusan dan hukuman kolektif, mencatatkan bahawa penduduk di Fallujah yang terkenal dengan keberanian dan kemurahan hati mereka, dan yang akan melakukan dengan cara ini mensasarkan sistematik rakyat Iraq yang baik.

Perlu diperhatikan bahawa keputusan akhir mensasarkan bandar Fallujah sejak wabak pemilik anti-pergerakan adalah 665 mati dan 2316 cedera, juga disasarkan satunya hospital di bandar 24 kali.

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung