Nuffnang

Monday, October 6, 2014

Heboh ...Warga Bangladesh Memenuhi Ibu Kota Untuk Solat Aidil Adha.


HEBOH KATANYA WARGA BANGLADESH PENUHKAN JALAN TUN TAN SIEW SIN, KUALA LUMPUR UNTUK SOLAT SUNAT AIDIL ADHA.



Beginilah dikatakan bagaimana suasana warga Bangladesh di Malaysia yang menunaikan solat sunat Aidil Adha di Jalan Tun Tan Siew Sin, Kuala Lumpur.

6 comments:

Ridd said...

Sudah lebig 5 tahun.....Dalam ribuan yg itu, SEPARUH adalah TAUKE BESAR di berapa tempat perniagaan yg mana sepatut adalah HAK RAKYAT MALAYSIA. CONTOH 78% Tauke DI Petaling Street dan petak perniagaan di Times SQUARE ada seorang TAUKE BANGLA niaga 5 tempat dalam pusat membeli belah tersebut. Selagi sistem penguatkuasa k8ta lemah dan bersikap 2 darjat........Hak Anak Watan Terjual.

Anonymous said...

Sokong perlu undang2 yg lebih ketat,jgn nnt jumlah mereka melebihi anggota keselamatan pulak.

Putra IJ80 said...

Di Gombak Rstrn. Bonda masakan Minang...pulk di penuhi warga Indon.
Subhannallah...dia dah tau kita parking krte dia parking Motor di belakang....bila kita nak klue dia buat tak tau....


Bila kita Honk...yg lain marah macam nk pukul kita.......maklum mereka ramai...(walhal sya sepatah x kata apa)

Klu x dtg Petrol Car harus sya x dpt klue

Ini lah nasib kita yg lahir di besarkan di Negara ini....MALAYSIA...

Anonymous said...

saya tak marah pada org bangla ni dmana2 ada, d kota london paris bersepah usah2 jauh di kulala belait pekan ulu brunei diarng monopolis kedai tepi jln so salah siapa bukan salah undang2 tak ketat, saya sendiri d tegur orang bangla jual replika menara efel tower paris, "awak orang malaysia, ye, beli le murah2 " slang melayu orang bangla dah sampai di efel tower termasyor di dunia tu..tepuk dada tanya selera.orang melayu buka mata pergi ke dresden jual apam balek ...berniaga jgn duk kpg je

Suparman said...

D Paris ada ke Bangla seramai di Kuala Lumpur sekarang? saya pun jumpa Bangla kat Italy di merata tempat, di Vienna pun ada di London pun ada.Tapi mereka kerja apa di sana? adake mereka buat kerja potong rumput, cuci kereta,pungut besi buruk macam Malaysia pas tu kahwin dengan betina Malaysia?......mereka yang tidak bekerja untuk kebaikan dan membantu ekonomi Malaysia hendaklah meninggalkan Malaysia segera dan Immigeresen batalkan visa mereka serta merta kalau tidak negara ini jadi caca marba dan jadi Bangladesh kedua.

Anonymous said...

Ckp byk pn xguna jgk..Kita je duk bising risau dgn kehadiran diaorg..Tp kalau org atas npk untung atas kemasukan diaorg,buat letih Kita je mrh2..dulu kilang2 penuh org Kita..skrg kalau Kita Nk keje,silap hb kita Kena buli dgn diorg..

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung