Nuffnang

Tuesday, November 11, 2014

Kisah Seorang Ibu Sanggup Bergadai Nyawa Demi Menyelamatkan Anaknya. Dari Di Langgar


Ibu Yang Maut dilanggar Pelajar sekolah 


Anak Yang pilu melihat Ibunya Kaku 


Inilah gambar pelajar yang melanggar Ibu yang sanggup berkorban

KASIHNYA SEORANG IBU BERKORBAN NYAWA DEMI ANAKNYA, TERKORBAN DI REMPUH MOTOSIKAL YANG DI TUNGGANG OLEH SEORANG PELAJAR SEKOLAH..

 Satu kemalangan maut telah berlaku berhampiran SK Tengku Bariah di Kampung Pasir Panjang  Kuala Terengganu pagi tadi. Mangsa seorang wanita yang ketika dalam perjalanan menghantar anak ke sekolah dirempuh oleh seorang pelajar lelaki Tingkatan 4 SMK Tengku Bariah. 

Punca kejadian dikatakan suspek menunggang motosikal dengan laju sebelum merempuh mangsa. Wanita sempat menolak anaknya ke tepi jalan bagi mengelak anak yang berusia 12 tahun itu dirempuh. 

Anaknya dilaporkan turut cedera. Inilah akibat menunggang motor dengan membuta tuli tanpa menghiraukan keselamatan orang lain yang telah mengakibatkan seorang wanita yang tidak bersalah meninggal dunia. Dalam sekelip mata sahaja budak lelaki kehilangan ibu tercinta. Semoga roh Allahyarhamah di cucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang beriman . Al fatihah.

8 comments:

Anonymous said...

ambil tindakan atas budak ni tak kan nak biar saja bawa moto laju tak tentu hala

Anonymous said...

Jgn bagi laa budak2 bwk moto g sekolah..akan jd menunjuk xtentu pasal..tu yg bwk moto laju2 depan sek..nak tunjuk kat kawan2..lebih2 lagi awek2

Anonymous said...

Budak yg langgar tu ada lesen ke tak? Polis tolong ambil tindakan tegas.

Anonymous said...

Tiap yang bernyawa pasti akan mati. Tidak akan terlambat atau tercepat walaupun sesaat. Apa pun keluarga mangsa boleh saman budah itu atau keluarganya atas kejadian tersebut.

fidel castro said...

aku kalau tengok budak sekolah naik motor rasa nak langgar aja..majoriti tak ada lesen sebab tak pakai helmet..mak bapak pon sama tak nasihatkan anak anak cara pemanduan motorsikal. polis pula entah di mana untuk kuat kuasa undang undang.

Anonymous said...

Kerajaan Najib Ah Jib Gor Haram jadah, Kerajaan Jahanam Celaka Memeras Darah Rakyat..

Kerajaan Najib Babi Ah Jib Gor Buat Bisness Melalui 1MDB RUGIIIII. Yang terpaksa tanggung adalah Rakyat...

Kurangkan subsidi Minyak Klentong Rakyat..Minyak Dunia Turun. Kenakan GST, Naikkan Tarif Elektrik, sebab 1MDB niaga elektrik

Kerajaan Najib Gila Babi Takut BINI ROSMAH.. 30%, RUGI RUGI RUGI..RAKYAT TANGGUNG TANGGUNG TANGGUNG...

Anonymous said...

Sepatutnya jpj lebih ambil serious kepada mereka yang menyebabkan kemalangan, bukan sibuk saman orang awam kerana no plate, no plate bukan penyebab kemalangan, Malaysia dah semakin huru hara

Anonymous said...

Dalam FB die kate, "Aku bawak slow time tu, tapi makcik tu main lintas je jalan dengan anak die. aku nk mengelak tapi makcik gi ketempat yang aku nk mengelak" yang lain tu aku tak ingat la panjang gak die post kat FB die. Tapi aku pelik die kate bawak slow2 tapi cube nk mengelak ? itu nk katekan ko bawak laju sial! kalo ko bawak slow ko da boleh berhenti time tu bodo...jgn nk berlagak la ngan moto lawa tu depan awek sekolah.

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung