Nuffnang

Monday, March 16, 2015

15 GAMBAR DALAMAN Rumah Bill Gates Orang Paling Kaya Di Dunia… Gambar Yang Akan Buat Anda TERPEGUN


15 GAMBAR DALAMAN Rumah Bill Gates Orang Paling Kaya Di Dunia… Gambar TERAKHIR Akan Buat Anda TERPEGUN !!!

Manusia terkaya dunia, Bill Gates yang tinggal di pinggir bandar eksklusif, Medina, Washington, di sebuah rumah besar di sisi bukit yang menghadap ke Tasik Washington. Alamat rumah agam itu adalah 1835 73 Ave NE, Medina, WA 98039. Rumah Bill Gates yang merangkumi lebih daripada 66,000 kaki persegi yang bersamaan dengan 1.5 acres. Bilik utama termasuk 7 bilik tidur, 24 bilik mandi, enam dapur, dan enam pendiangan.


Rumah sangat moden di “rumah persinggahan Pasifik” gaya, dengan sistem elektronik yang canggih di mana-mana & Reka bentuk dalaman yang hebat. Walaupun ia adalah lebih seperti sebuah rumah besar abad ke-18 atau ke-19, Ia mempunyai perpustakaan peribadi yang besar dengan bilik bacaan kubah. Walaupun ia kelihatan klasik, tapi ia mempunyai banyak ciri-ciri yang unik. Banyak keajaiban genius yang diintegrasikan ke dalam rumah untuk yang terbaru dalam kemudahan moden adalah kerja-kerja seni. Lantai yang di lengkapi tekanan sensitif, di mana-mana anggota keluarga diterapkan oleh keselamatan, boleh tahu siapa yang berada di kediaman oleh berat jejak mereka dalam rumah Bill Gates.

Lampu secara automatik akan menyala apabila anda datang. Speaker tersembunyi di bawah kertas dinding untuk membolehkan muzik mengikuti anda dari bilik ke bilik. Sentuhan pad mudah alih akan mengawal segala-galanya daripada TV set untuk suhu dan lampu, yang akan mencerahkan atau malap untuk majlis atau untuk dipadankan dengan lampu luar. Pelawat yang datang ke rumah Bill Gates ditinjau dan diberi mikrocip semasa masuk. Cip kecil menghantar isyarat di seluruh rumah, suhu dan lain-lain keadaan bilik yang akan berubah mengikut pilihan pengguna. Pada tahun 2009, cukai harta ke atas rumah yang telah dilaporkan ialah sebanyak US $ 1.063.000. Lihat lagi gambar-gambar mewah rumah milik Bill Gates ni.











4 comments:

Anonymous said...

tu semua duit kita pakai komputer la tu.

tkpe asal jgn menipu mcm 1MDB

Anonymous said...

bg aku ianya biasa-biasa aje

Anonymous said...

yea.. setuju...
standing rumah jiran sblah aku je...

Anonymous said...

biasanya...semuanya adalah sementara sebelum mati.. duit bnykanya x boleh selamatkan dr kuburkan

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung