Nuffnang

Friday, March 20, 2015

Perghhh..Gara Gara Komen Lucah Wak Doyok Di Instragram.. WD Di Kecam Hebat..



Gara-gara melemparkan comment berbaur lu-cah di laman Instagram milik seorang artis wanita, Wak Doyok dikecam hebat oleh netizen. 

"Benda sedap, cepat je masuk line," komen Wak Doyok di gambar yang dimuat naik oleh Kilafairy yang memaparkan bahagian punggungnya.

Komen berbaur lu-cah Wak Doyok itu juga mendapat perhatian dari ibu pelakon wanita itu sendiri, Rohana Jalil yang menegur Wak Doyok agar menjaga abad dan batas sebagai seorang selebriti. 


"Dia tidak patut bergurau sebegitu walaupun hubungan mereka baik seperti adik beradik sekali pun. Ini kerana orang luar akan mentafsir dengan persepsi lain.

"Sebagai selebriti, mereka perlu jaga perkara itu dan tidak boleh membawa hubungan rapat itu melebihi batasannya terutama di zaman media sosial ini," katanya.

Ekoran dari itu, Wak Doyok menerusi laman Instagramnya memuat naik permohonan maaf dan mengakui serik dengan apa yang telah berlaku.

"Setiap kesilapan bukan semua datang dengan niat. Kadang-kadang kesilapan datang tanpa disedari kerana kecuaian dan kealpaan diri sendiri. Jika itu yang harus dan berlaku padaku maafkan diri ku. Karena diri ku bukanlah hamba yang sempurna seperti insan yang lain. #AkuDahSerik" katanya.

Baguslah kalau dah serik dan jangan sesekali mengulangi perbuatan yang boleh menjejaskan imejnya sendiri.

Namun, komen salah seorang netizen ini agak menarik dan ingin kami kongsikan bersama anda,



"Wak Doyok pun satu, dengan Donald Duck pun nak gersang,". 

5 comments:

orgkampongok said...

Yang empunya ponggong patut terlebih berhati hati menayang nya di pablik...ibu juga jgn lupa menegur perbuatan anak ini...jgn salah kan mamat mamat yg di luar sana...

Anti Fitnah said...

Bila nak menunjuk, jangan pulak menyalahkan orang yang melihat.
Tidakkah depa sedar bahawa depa sedang mengambil alih peranan setan dengan menggoda manusia lain? Inilah Malaysia Ku. Yang menggoda tu tak salah. Yang salah ialah yang dok lihat.

Anonymous said...

web link luxury replica bags home replica bags this page Dolabuy Balenciaga

thatis said...

Get the facts Website find more information click to read more reference learn the facts here now

Unknown said...

y5a51e6x52 z2j96l5a41 s5z57y0u45 r9e50t4f73 p7w89u9f65 n6y48r1g38

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung