Nuffnang

Monday, May 4, 2015

Admin Familia MYVI Nafi Kereta Yang Belumba Dari Group Mereka .



Selepas teruk dikecam oleh seluruh rakyat Malaysia, akhirnya admin kelab Myvi, Familia Myvi Club (FMC) tampil memberikan kenyataan mengenai insiden yang melibatkan ahlinya didakwa meragut 3 nyawa di Lebuh Raya Duke.

"Insyaallah dalam masa terdekat ini kami akan mengadakan sidang akhbar untuk menjelaskan keadaan. Terima kasih kepada pihak UMNO yang memberi khidmat nasihat dan bantuan pada group kami.


"Jom-jom, siap-siap sembahyang maghrib dulu. Tinggalkan dulu pekerjaan anda sebagai papan kekunci (Keyboard Warrior) itu," katanya menyindir golongan netizen yang mengecam kelab berkenaan.

Mengulas mengenai video yang tersebar pula, ini jawapan admin kelab FMC.

"Berkenaan dengan video CCTV yang dikatakan Myvi Myvi berlumba itu, kami juga ingin menegaskan bahawa di dalam rakaman CCTV tersebut, bukan Myvi Myvi dari group kami.

"Adakah anda semua seluruh rakyat Malaysia nampak nombor plat kereta kereta yang dikatakan kereta dari kumpulan kami? Tidak nampak bukan? Kenapa mesti kami yang dipersalahkan?


"Harap anda semua menyiasat perkara yang sebetulnya sebelum menjatuhkan hukum kepada kumpulan kami. Sekian," katanya dalam status tersebut.

Kenyataan admin FMC ini sekali lagi mengundang kemarahan orang ramai dan dianggap tidak bertanggungjawab serta tidak layak menubuhkan kelab permotoran.

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung