Nuffnang

Friday, May 15, 2015

Gambar Eksklusif Mahathir Di Mekah Bersama Isteri Dan Anak Mengerjsksn Umrah


Alhamdulillah Tun Mahathir Bersama Mokhzaini Dan Isterinya di hadapan Kaabah


Perghh Dan Berselfie lagi semasa tawaf..Moree




Tun Mahathir bersama keluarga dan pembesar Mekah


6 comments:

NARDtheNERD said...

semoga tun panjang umur.. :)

Anonymous said...

Diharap sekembalinya nanti Tun Siti Hasmah dpt menutup rambut@menutup aurat(klau ada rambut wlau beberapa helai) atu menutup kepala dengan kain tudung bukan menutup kepala dengan cemara@rambut palsu.

Aliyya Najihah said...

Banyak sangat orang berselfie depan Kaabah.Dah macam satu kebangaan pulak.Dulu Sepol pun Ada buat begitu jugak .Dah jadi Trend pulak.

Anonymous said...

satu pengamatan takde plak askar2 saudi dok jadi pengiring...tun dan family selamba jer berasak dgn umat Islam lain....kalau PM hahaha habis ke tepi....

Anonymous said...

Nak tutup kepala atau tak tutup kepala adalah pilihan orang itu, siapalah kita nak komen. Lebih baik kita jaga diri kita dulu. Tapi yang penting mesti tutup pembohongan, pembaziran dan menjadi penyayang kepada semua manusia tanpa kira kaum, agama dll.
Apa guna kalau naik haji, buat Umrah setiap 6 bulan tapi rakus dengan kuasa, tangkap orang tanpa sebarang alasan yang kukuh, udahlah tangkap pastu perlakukan orang itu dengan niat dendam kerana fahaman politik.
Mahathir mungkin sudah insaf dan harap sekembalinya beliau melakukan yang terbaik untuk semua rakyat Malaysia termasuk Anwar Ibrahim.
Perlu ingat dalam Islam, maklumat atau berita yang dibawa oleh seseorang itu mesti diteliti latar belakang pembawa maklumat itu. Tapi dalam kes Anwar tidak seorang pun yang ditampilkan sebagai saksi memenuhi syarat saksi atau pemberi maklumat yang sahih peribadinya. Semua ''crook'' belaka. Yang menuduh pun sama dan yang saksi pun 2x5.
Harap Mahathir benar benar Insaf dan tidak lagi lindung dibelakang orang yang punyai peribadi yang boleh jadi tanda tanya.
Itulah sebab Mahathir gagal dalam memilih seorang Individu yang betul layak sebagai Perdana Menteri. Ini satu hikmah dan Mahathir mesti muhasabah diri dan fikir kembali maklumat yang diberi oleh mana mana pihak mengenai Anwar. Mahathir lantik Badawi, Badawi gagal dan Najib pula terkandas lebih teruk dengan meletakkan hutang atas kepala semua rakyat Malaysia dari bayi hingga orang yang akan mati.

Anonymous said...

ya..saya amat setuju.semoga di beri hidayah pada tun dan keluarga dan semoga tun berjaya menjernihkan kemelut yang melanda orang melayu malaysia yang bermulanya dari tun sendiri.insyaallah

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung