Nuffnang

Tuesday, September 22, 2015

WANITA KEGUGURAN LARIKAN BAYI BARU LAHIR DI HOSPITAL


CHINA - Seorang wanita yang mengalami keguguran, mahu menipu dan membuatkan suaminya yang masih menyangka dia mengandung, bertindak mencuri bayi yang baru lahir untuk dijadikan sebagai anaknya sendiri.

Wanita terbabit yang tidak diketahui umur dan identiti itu, menyamar sebagai jururawat dan melarikan diri daripada hospital selepas melakukan perbuatan itu, lapor AsiaOne.

Bagaimanapun, tindakan wanita terbabit dirakam oleh kamera litar tertutup, CCTV.

Video rakaman CCTV ini dimuat naik di laman YouTube dan Facebook portal CCTV News, menunjukkan wanita itu bertopeng dalam keadaan cemas dalam lif kerana mahu segera melarikan diri.

Bagaimanapun, tidak dijelaskan di mana kejadian ini berlaku.

Lapor CCTV News, wanita itu memberitahu polis bahawa dia kehilangan anaknya sendiri ketika physical altercation.

"Dia mahu terus berpura-pura mengandung supaya keluarganya terus memberikan perhatian dan penjagaan terhadapnya.

"Pada hari dia sepatutnya bersalin, dia berpakaian seperti jururawat dan menyelinap ke hospital, mencuri bayi baru lahir dan membawanya pulang. 

"Dia kemudian berpura-pura melahirkan anak di rumah. Namun perbuatannya itu diketahui oleh kakitangan bahagian kecemasan yang menghantar dia pulang dari hospital,". 

Bahagian terakhir video itu tidak jelas, tetapi menunjukkan seorang wanita yang dipercayai suspek sedang berlari menuruni tangga. - THEHYPEMEDIA.COM

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung