Paling Banyak Di Terjah Tau !!! Sila Gunakan Fire Fox Atau I E ..kalau Ada Malwira

Friday, January 4, 2013

Gambar Terhot : Betuika ni..PASTI mana_la yang bertuah ni. menerima pelajar Kaum India ? Jom Baca


Islam untuk semua. PAS untuk semua!

PASTI Siti Sarah di seksyen 7 Bangi menerima pelajar berbangsa India beragama hindu. Mereka semakin mendekati Islam.
Mudah-mudahan Allah mencampakkan hidayah dalam hati-hati mereka. Amin.

(kredit gambar : Pasti Serdang)

7 comments:

Abu Luqman said...

semoga menjadi trend pada masa hadapan

Anonymous said...

bangga dengan keterbukaan minda ibu bapa bangsa India ni...Kalau org MELAYU...baru hantar tadika cina dah crite macam2...kantin ada babi la, tak boleh solat lah...etc....melayu masih di takuk lama

lijitra said...

berdosa ka.

Abu Luqman said...

tak berdosa..kalau mereka mahu mempelajarinya..sekadar ambil ilmu..hidayah allah yang beri

mamat said...

Sebenarnya PASTI menerima kemasukan anak bukan Melayu/Islam dh ada 5/6 Tahun lepas. Ia berlaku di PASTI simpang 4 BNO sabak bernam, hampir 20 org anak kaum China yg didaftar di PASTI kampung aku. Tp hanya bertahan setahun jer sbb UMNO hantar SB mencari setiap keluarga cina tu. kena warning pastu dorang x berani nk hantar dah.Ini cerita benar.

Abu Luqman said...

dahsyatnye depa..main ugut ugut

Anonymous said...

Ya, betul ada org cina antar anak kat PASTI Simpang 4 BNO, Sabak Bernam. Saya pon org sana

Rumah Rehat Muslim

Rumah Rehat Muslim

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung