Paling Banyak Di Terjah Tau !!! Sila Gunakan Fire Fox Atau I E ..kalau Ada Malwira

Monday, March 11, 2013

Terharu Lihat gambar ni ... Tuan Guru Nik Aziz mengesat air mata disebelahnya Ustaz Azhar Idrus..Yang Tak Akan Di Siarkan Di TV. BN


TGNA Dan Ustaz Azhar Idrus...


Dia selalu dihina dikatakan najis. Juga dikatakan Jelmaan Syaitan.Juga dikatakan malaun. Tak kurang mengatakan dia gila isim.Tapi diamati org yang mengata kepadanya bukanlah ustaz jauh sekali ulama' yang banyaknya mereka sendiri tidak mempunyai peribadi mulia maka tahulah aku...tapi apakah salahnya orang yang aku panggil Tuan Guru ini?

Apa kesalahan beliau...???

Adakah akibat memimpin rakyat Kelantan dengan syiar Islam???? Adakah akibat memerintah Kelantan lebih 20 tahun dan x pernah disabitkan dengan salahguna wang kerajaan...

Kalu itu salah nya orang itu perlu menyedarkan diri dari diperbodohkan pemimpin mereka yang mementingkan fulus....

Ya ALLAH,hindarilah tok guru kami dari fitnah-fitnah dari golongan ini..!

Ameen.. Takbir!


Nukilan ABu Luqman..SIla LIKE PAGE ORANG KAMPUNG..UNTUK MAKLUMAT TERKINi..Dari Blogger yang tiada di Media.Perdana...

10 comments:

Abu Luqman said...

terharu sunggoh

Anonymous said...

Nak tau
Kerana dia solat
kerana dia tidak rasuah
kerana dia jujur
kerana dia tak minum arak
ketana dia tidak berjudi
kerana dia tak kaki betina
kerana dia berserah diri pada yg satu

maka kerana itu sijahil kata dia jelmaan iblis

kalau dia pakai tali leher
kalau dia jutawan
kalau dia kaki botol
kalau dia penipu

maka sijahil kata dia ulamak.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Salam. Sebenarnya TGNA lah yg menyebabkan saya terbuka hati utk belajar tentang islam. Terutama sekali kerana beliau tidak mmbenci agama kristian dan tidak racist. Walaupun beliau jauh di semenanjung dan saya di Sabah ttpi sy slu mgikuti pkembangan beliau mlalui blog. Alhamdulillah Allah memberikan sy hidayah, ttpi sy akui TGNA adalah salah satu sebab kenapa sy memeluk islam. Smoga Allah melindungi, memberkati dan merahmati beliau. Amin.

ati said...

Dunia mereka puak jahil mmg xsuka makhluk Allah yg membawa kebenaran dan mereka yg menyeru Agama Allah.........Allah Maha Besar lagi Maha Mengetahui.

XUMNO said...

Iblis dan syaitan dari kalangan manusia (ahli Umnolah tu) memang benci kepada insan yang alim dan tawaduk.Mereka keciwa kerana tak dapat2 maksiat diKelantan selagi TGNA mentadbir kerajaan.Mereka sakit hati kerana melihat orang2 non-muslim sangat hormat kepada TGNA berbanding pemimpin2 UMNO/BN.

Anonymous said...

Saya pun sebak dan pilu. Sama samalah kita bersabar, Insyaallah bila umno tumpas dlm pru 13 nanti, cerita ini tak akan berulang lagi. Silap haribulan, serban geng umno ni akan lebih besar dari orang lain.

ZUA A.H said...

YA ALLAH...KU POHON PADAMU AGAR AKU DPT BERTEMU DGN TIAN GURU...

gen-Y said...

Anda semua dijemput melawat & melancong di Kelate.. Nak jumpa jgk pegi kat dataran ilmu kuliah agama setiap pagi jumaat.. Tak jumpa jgk cuba tanya non-muslim,nasib baik siap htr pegi rmh TGNA.

Skrg jarak bkn mslh dah.. air asia tiket murah free apa.. takkan nak berkira.gi melancong oversea habis riban2 pun tak kisah...

Anonymous said...

takbir...barakallah

Rumah Rehat Muslim

Rumah Rehat Muslim

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung