Nuffnang

Sunday, May 5, 2013

Bangla , Mynmar Mewarnai PRU 13, Mudahnya Mereka dapat IC.


Myanmar


Bangladesh





















UPDATE : Warga India Yang Memiliki IC Ini Disoal Siasat Oleh Calon Parlimen Cheras, Tan Kok Wai... Glamour Pulak Dia Hari Ini... ::.kikiki.::


Photo: Dua orang pengundi hantu yang saya tangkap di kuala selangor yg menggunakan ic baru. Tanya siapa PM Malaysia pun tak kenal. Jaga2 dgn pengundi hantu.

Dua orang pengundi hantu yang ditangkap di kuala selangor yg menggunakan ic baru. Tanya siapa PM Malaysia pun tak kenal. Jaga2 dgn pengundi hantu.



Photo: AKHIRNYA BANGLA NI BERJAYA MENGGUNDI JUGA DENGAN BANTUAN POLIS...HIDUP BANGLA..!!!!!! BANGLA PENENTU MASA DEPAN NEGARA KITA.

AKHIRNYA BANGLA NI BERJAYA MENGGUNDI JUGA DENGAN BANTUAN POLIS...HIDUP BANGLA..!!!!!! BANGLA PENENTU MASA DEPAN NEGARA KITA

.



3 comments:

Anonymous said...

Saya pengundi dinegeri Johor. Seawal pukul 8am saya sudah berada dipusat mengundi kerana: 1. saya bersemangat sgat sbab fikiran saya bagaimana ramainya org2 disetiap perhimpunan PR pastinya ramailah pengundi yg akan mengundi PR. 2. Saya bertolak awal utk mengelakkan kesesakkan parking. Ketika beratur dipusat pengundian saya mula hilang semangat utk melihat kerajaan ditukar kerana dipusat tersebut saya dikelilingi oleh lelaki2 yg ramai dimana rupa mereka agak pelik dan tidak spt org tempatan tetapi bukan bangla atau India mahupun Myammar. Pertuturan mereka asing langsung x difahami spt percakapan org kepulauan philipines dan Indonesia yg berdekatan dgn Sabah. Ketika mereka mengeluarkan IC dan semua IC mereka kelihatan baru tidak sedikit pun lusuh spt hari pertama IC dikeluarkan. Saya menyuaran kurang puashati saya kpd seorg Pakcik warga tempatan mengenai manusia2 ganjil disekeliling kami dan saya menyatakan kenapa org2 ini berckp spt berbahasa Sulu atau kepulauan yg berdekatan. Seorg daripada mereka dihadapan saya agak berang dan cuba utk lecture saya dan sempat menyatakan "kalau nak diikutkan sejarah..." tapi saya alihkan pandangan saya x menghiraukan beliau dgn terus berbual dgn Pakcik warga tempatan tersebut. Lelaki ganjil tersebut diam bila saya x menghiraukannya. Selepas lebih 2 jam beratur saya melaksanakan tangungjawab saya mengundi dgn jari telunjuk kiri saya dicalit dakwat. Saya terus pulang kerumah dan membasuhnya dgn sabun cuci pinggan dan dakwat tanggal tetapi masih tinggal sedikit kesan kebiruan. Saya putus harapan dan teramat kecewa tetapi dihati masih menyatakan "mungkin kesan yg sedikit ini masih boleh dijadikan bukti yg pengundi telah mengundi. Saya berehat dan selesai sembahyang zuhor saya kedapur utk memasak dan mengemas daput. Setelah selesai pukul 2.30pm saya dapati dakwat dijari hilang samasekali dan tiada bukti lagi yg saya telah mengundi. Skrg hanya 1 shj harapan yg tinggal. Keajaiban dan pertolongan dari ALLAH utk kemenangan kepada kebenaran dan kehancuran kpd yg melakukan penipuan.

Popov said...

Jangan biaqpila......tangkap ambil gambar IC & Bangla heret ke balai polis buat laporan. Lepas pilihanraya dakwa SPR.

Anonymous said...

Insya Allah. Hanya pada Allah kita berserah. Bila lihat post2 dlm fb ttg ramainya warga asing nk turun mengundi, air mata saya berlinang. Mudahnya Malaysia ni dijajah. Digadai oleh pemimpin sndiri. Lps solat zuhur dan asar,saya buat solat hajat.Mohon Allah turunkan rahmat dan pertolongan untuk PR. Semoga doa rakyat yg ingin menentang kezaliman akan dimakbulkan..

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung