Nuffnang

Saturday, May 4, 2013

Benarkah Zahid Hamidi Merayu Muslimat Berdoa Untuk Kesihatan Anaknya.yang Koma ?


Apabila Zahid Hamidi merayu muslimat berdoa untuk kesihatan anaknya..!

Kisah Anak Zahid Hamidi .


Dalam kempennya kepada pengundi Zahid Hamidi berpesan "Kalau muslimat PAS datang merayu undi ke rumah tuan2 dan puan2, jangan bukak pintu, jangan jawab salam!"

Selepas kejadian eksiden yang menimpa anaknya sehingga koma, keadaan dah terbalik! Dalam satu majlis perjumpaan ahli majlis amanah ikhtiar di Bagan Datoh, Zahid Hamidi sambil menitiskan airmata merayu muslimat PAS mendoakan anak beliau yang masih dalam keadaan koma walaupun telah dibedah tempurung kepala kelmarin.

Kejadian kemalangan yang berlaku depan mata anak sahabat aku (nama dirahsiakan). Alkisahnya, sebelum kejadian si Hafiz ni (anak Zahid Hamidi) menaburkan risalah2 memburukan Mursyidul Am PAS TGNA di sekitar kampung2 dalam parlimen Bagan Datoh.


Apabila melintasi kawasan petugas Pakatan Rakyat sedang membuat kerja2 menggantung bendera kempen, beliau dengan angkuh menunjukkan isyarat thumb down kepada petugas2 tersebut. Akibat perbuatan itu motosikal berkuasa tinggi yang sedang ditunggangi (Motosikal Zahid Hamidi punya) tergelincir lalu berlakulah kemalangan.

Melihat kejadian tersebut, petugas2 Pakatan Rakyat yang telah di 'thumb down' tadi lah yang menolong menyelamatkan beliau seterusnya menguruskan penghantaran ke hospital!

http://thecybersniper.blogspot.com/..Kedahlani.

25 comments:

Penulis Rindu said...

Semoga anaknya cepat sembuh

Anonymous said...

Itulah dia perancangan Allah SWT....ulamak pewaris nabi....mudah-mudahan anak datuk cepat sembuh dan sempat bertaubat.....

Anonymous said...

Itu lah balasan Allah kepada mereka yang sombong dan angkuh...bagus jugak..!!

Anonymous said...

Peringatan keras daripada Allah SWT kepada hamba-hambanya jangan melampaui batas..(ingatan juga buat diriku sendiri) Semoga Allah masih memberi peluang kepada mangsa, keluarga dan para sahabatnya untuk bartaubat. Amin..

baretta said...

Zahid MELARANG menjawab salam, bermakna dia MENGAJAK kearah kejahatan. Salam tu kan doa.... Sejahteralah keatas kamu.... Yang ngkau ajak orang MENENTANG apa yang DIWAJIBKAN tu, kenapaaaa???? Allah bayar cash pada ngko Zahid.....!!!

Anonymous said...

ALLAH bagi "cash" kat dunia lagi.Oleh itu janganlah suka buat fitnah terutama kepada TGNA. Dan janganlah terlalu sombong dan angkuh kerana kita anak bangsawan.Semoga ianya menjadi pengajaran.

Anonymous said...

Semuga anak Dato cepat sembuh...wlu kita berlaianan fahaman politik....

Anonymous said...

Bersama-sama berdoa untuk kebaikan semua serta berharap agar dilimpahi Hidayah oleh Allah untuk Semua tak kira kawan atau lawan.

Takbir... ALLAHUAKBAR

Anonymous said...

Ini bukan pertama kali saya dengar org yg hina TGNA ditimpa musibah..wallahhu'alam

CULA TUPAI said...

MANUSIA DARI SPISIS UMNO MANA PERCAYA ADA SIKSAAN KUBUR DAN ADA NYA PADANG MAHSYAR TAK PERLU DOA KAN MEREKA HARI HARI FITNAH SAJA HIDUP MEREKA . SEBENAR NYA MEREKA SEDANG DI LAKNAT ALLAH ...

Anonymous said...

Salam semua, nak tnya skit kt Zahid Hamidi, dh mintak maaf ke lom kt TGNA, klu lom baik mtak maaf sblm trlambat, anak tu buat fitnah kn? kt dunia ni ALLAH byr cash lagi.

Anonymous said...

Anda boleh hina PAS tetapi tlg jgn hina Tn Guru MB Kelantan......ingat, Ulama' (bukan ulama' su') adalah pewaris Nabi...Menghina ulama akhirat bererti menghina Nabi.....Semoga jadi pengajaran kpd semua.



Penulis Rindu said...

KItA Pakat doa.mudahan Zahid bertaubat

antahberantah said...

Apakah Dato'Zahid akan berubah @menyesal atas perbuatannya selama ini menghina pemimpin2 PAS ekoran musibah yang menimpa anaknya ?????? Ataupun ia tiada kaitan langsung

Anonymous said...

Apabila diri zahid diharungi nafsu iblis dan syaitan kerana jahilnya agama dan telah dimusibahkan anaknya barulah zahid insafi tapi insafi sekadar sebelum 5 mei 2013. Kini balasan dunia di'cashkan' agar menjadi pedoman. Pd zahidi kesombongan zahid telah terbalas akhirnya. Lebih baik lagi dirinya /pergi dahulu bersama UMNO yang lainnya.

Anonymous said...

Zahid ckp jgn sombong sgt. Allah bleh tarik nikmat dunia bila2 masa. Anda sepatutnya lebih mgetahui.

Anonymous said...

Sebenrnya musibah yg menimpa pd keluarga dato hanya utk mgingatkm dato agar kembali kepangkal jalan. Ini cuma ingatan kerana tuhan masih menyayagi dato berbanding dgn mereka yg tidak dipedulikan Allah. Sebenarnya dato msih beruntung kerana masih ada masa. DJ

Anonymous said...

Ya Allah, sembuhkanlah anak Dato Zahid suadara seagamaku ini. Berikanlah kesihatan kepadanya Dan bukakanlah pintu hatinya dan juga hatiku untuk lebih dekat kepadaMu. Amin...

Anonymous said...

contoh pemimpin yg selalu brsikap sombong/angkuh kdg2 mereka lupa ada yg lebih brkuasa brbanding dgn kuasa yg mereka ada...dsbbkn keangkuhan mereka mmbuatkn sya sbagai rakyat biasa merasa kecik hati...biarlah Allah yg mengadilinya..

Anonymous said...

contoh pemimpin yg selalu brsikap sombong/angkuh kdg2 mereka lupa ada yg lebih brkuasa brbanding dgn kuasa yg mereka ada...dsbbkn keangkuhan mereka mmbuatkn sya sbagai rakyat biasa merasa kecik hati...biarlah Allah yg mengadilinya..

Anonymous said...

Semoga apa yang kau lakukan kepada anggota keselamatan, Allah telah membalasnya. Apa yang kau lakukan untuk kepentingan kau , Dia telah mengambilnya sedikit demi sedikit.Sekiranya kau kata BN yang bagi semuanya. Mintalah kepada BN. Percayalah Zahid, BN boleh bagi anak kau seperti sediakala. Ya lah apa yang kau kata kat Rakyat. Bersyukur kepada BN. Ingat. BN itu hanyalah parti ALLAH itu ialah Maha Pencipta, Maha Mengetahui . Percayalah Kami Beriman Kepada ALLAH dan Hari Akhirat. Bukan Kepada BN.

Anonymous said...

semoga allah memberi hidayahnya kepada dato...dgn apa yg dh belaku!!!jadikn lh ianya iktibar.

Anonymous said...

Terkena batang hidung sendiri bukan nak mengata tp itula hakikatnya....bahawa ajal,maut,kebahagian dan kekayaan datangnya dari ALLAH.

Eija Idris said...

sahih ke berita ni?

Saudara Muslim said...

perkara sebegini, iaitu menghina TGNA dan mendapat musibah bukanlah kali pertama saya dengar, bala yg diterima akan berakhir apabila individu tersebut berjumpa TNGA dan minta maaf. sudah dato berbuat demikian? tiada salahnya kita mohon maaf setelah bersalah dgn manusia lain.

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung