Nuffnang

Wednesday, December 4, 2013

Terkini !! Erma Fatima Bayar Rabecca RM11,200 Dengan Syiling 5 Sen .dan senaskah Al Quran



kes saman Erma Fatima, gossip artis, Rabecca Nur Al-Islam, pelakon, artis, hiburan, kontroversi, Erma Fatima Bayar Rabecca RM11,200 Dengan Syiling 5 Sen

Rabecca Nur Al-Islam tampil meluahkan perasaan tidak puas hati dengan tindakan Erma Fatima yang menghantar wang tuntutan saman berjumlah RM11,200 dalam bentuk syiling 5 sen & turut menyertakan senaskah kitab al-Quran bersamanya.

“Apa maksudnya itu apabila dia (Erma) membayar wang saman dengan cara begitu? Adakah dia masih tidak berpuas hati dengan kekalahannya di mahkamah? Kenapa dia perlu menghantar kitab al-Quran kepada saya seolah-olah ingin sindir saya?,” ujarnya kepada mStar Online.

Pelakon ini berkata jika tindakan Erma Fatima itu sengaja ingin cetuskan kemarahan beliau, ianya tidak akan terjadi & juga memaklumkan akan memulangkan wang tersebut kepada Erma dan meminta penerbit dan pengarah itu membayar wang tuntutannya dengan cara berhemah.

Bukan susah, hantar sahaja ke bank yang mahu menerima syiling 5 sen sebagai deposit tunai. Selesai cerita dan tiada lagi drama. Kata Erma Fatima.

7 comments:

Unknown said...

Nasib baik duit 5 sen...Samsung bayar kat Epal RM1 billion tuntutan saman guna duit 1 sen lagi best...1 traller U...hahahaha...

Anonymous said...

Samsung byr mcm tu sbb mahkamah tak sebut cara bayaraan. lain kali minta mahkamah sebut cara nak bayar - dgn bank draft ke, duit kertas ke dsb.

Anonymous said...

tak suka dapat al quran?...mungkin kat rumah dia dah banyak al quran kot...

Anonymous said...

ya mungkin ada banyak al quran

Anonymous said...

Ada peraturan dikeluarkan oleh Bank Negara berkaitan had penggunaan syiling untuk bayaran. Boleh rujuk
http://www.insuranceinfo.com.my/_system/media/downloadables/matawang.pdf

amer said...

dah jgn gaduh2,kalo tak nak,anta rumah aku je....

Anonymous said...

Tak waras.

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung