Nuffnang

Wednesday, February 5, 2014

Terkini ..Mejar Zaidi TUDM Akan di Hadapkan Ke Mahkamah Tentera Pada Jumaat Ini 7 Feb 2014





CONFIRM! MAHKAMAH TENTERA SAYA AKAN DIADAKAN PADA 7 FEB 2014 (JUMAAT) JAM 0900H DI KOMPLEKS MAHKAMAH TUDM D/A PANGKALAN UDARA KUALA LUMPUR. KEPADA YG INGIN DATANG SILA PASTIKAN BERPAKAIN SESUAI (TIADA JEANS, SELIPAR ATAU T-SHIRT KOLAR BULAT)

Perintah Sidang telah saya terima petang tadi. seperti yg sya beritahu sebelum ini anda perlu ambil Pas pelawat di Balai pengawal dan boleh tanya pengawal cara nak kesana (mudah je, dari pos pengawal jalan terus je sampai hujung jalan (lebih kurang 4-5 km) belok kanan jalan lagi 0.5 km akan jumpa. pertanyaan boleh hubungi sya mej zaidi 019-4756474)

Ulasan..Kami berdoa semoga sahabat ku ..tabah dalam menghadapi dugaan.dunia ini

5 comments:

Anonymous said...

"NYATAKAN YG BENAR WALAUPUN PAHIT".YA ALLAH SELAMATKAN HAMBA2MU YANG INGIN MENZHOHIRKAN YG HAK...AMIIN.

Anonymous said...

Malaysia ni makbapak umno yg. punya bukan boleh cakap yg. Benar sebab mereka orang bodoh sombong jadi balaci pun belagak macam menteri. Orang yg. Jijik akhlak saja yg.dok sokong mereka.

Anonymous said...

saya berdoa semoga semuanya dipermudahkan ...

Anonymous said...

Ya Allah! ya Tuhan kami diakhir zaman ini sudah tidak ramai yang mahu menegakkan kebenaran, takut menyatakan yang hak itu sebagai hak dan yang batil itu sebagai kebatilan, oleh itu Engkau bantulah hambaMu yang mahu berkata benar dan belalah serta peliharalah dari penginayaan dan kezholiman dari musuh-musuhMU, amin

Anonymous said...

11:113. Dan janganlah kamu cenderung kepada orang-orang yang zalim yang menyebabkan kamu disentuh api neraka, dan sekali-kali kamu tiada mempunyai seorang penolong pun selain daripada Allah, kemudian kamu tidak akan diberi pertolongan.

yang hak tetap hak.

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung