Nuffnang

Friday, March 14, 2014

Perghhh !!!! CNN Tibai Pihak Berkuasa Malaysia..Berkaitan Kes Pesawat MH 370



Malaysian officials the worts I've seen .. itulah gambaran yang diberikan oleh CNN media antarabangsa mengenai cara Kerajaan Malaysia mengurus krisis pesawat MH370.

Jika apa yang di khabarkan ini benar maka imej negara kini ditahap yang paling hina dan memalukan .. benar apa yang diucapkan oleh DSAI dalamn parlimen dan luar parlimen betapa teruk dan lembab cacamerba kelam kabut flip flopnya cara Kerajaan UMNO/BN apabila berdepan dengan media bebas antarabangsa.. selalu ini rasa selesa hanya berdepan dengan Utusan, Berita Harian, BERNAMA, TV3 dan RTM.

Bayar upah puluhan juta ringgit kepada APCO untuk naikkan imej pemimpin tertentu kini hancur lebur berderai dan berkecai .. Tiada apa yang boleh memulihkannya balik.

Jelas sekali dan tidak boleh disangkal dan dinafi bahawa para pemimpin kerajaan pusat yang sedia ada langsung tidak ada kemampuan dan kepimpinan untuk mengurus tadbir negara ketika berlaku krisis dan bencana serta tragedi berat. Omakkau.

6 comments:

Anonymous said...

Makna tersirat di sebalik MH 370- MH-Masih Hilang,3-berlaku pada bulan ke 3(mac),7-hilang pada hari ke 7(sabtu),0-misi menyelamat masih belum berhasil!

Anonymous said...

hahahaha...dah terkena batang hidung

Anonymous said...

Bagueh hg jadi nujum astrologer..kasi tilik esok nombor naik brapa john?

Anonymous said...

Spt yg madey kata, yg masuk bn org bodo jer..jd skrg tlh terbukti lagi jelas & nyata

mohd.azrul said...

Bila.berdepan.media.seperti.utusan, bh, tv3.dn.media.umno.bn.boleh.lah.tapi.bila.media.antarabangsa.sampai.hishamuddin.marah.wartawan.antarabangsa.

Anonymous said...

ha ha ha kita diketawakan.
media luar ckap Hishamuddin dah stress dengan pertanyaan reporter luar negara.
Sampai bila..???

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung