Nuffnang

Saturday, March 15, 2014

Perghhh !!! Penangan BOMOH UMNU.. Jururawat . berlakun Aksi Bomoh Mungkin Di Tukarkan ?


Difahamkan 'Nurse' berkenaan mungkin Akan  ditukarkan tempat kerja  dalam sebuah Hospital Kerajaan di Kuala Lumpur. Niat asal mereka hanyalah simpanan peribadi tetapi disalah sebarkan kepada orang ramai/umum. Menatijahkan hukuman yang tidak matang dari 'bos' mereka. Diharap mereka tabah dan dapat meneruskan tugasan harian seperti sediakala walau dimana tempat ditugaskan. Tingkatkan kualiti dan mutu kerja dimasa-masa mendatang.

Tindakan terpilih keatas mereka membuktikan penangan bomoh sakti (FBI) lebih kebal dari undang-undang sedia ada.


AGambar tiga orang jururawat yang menjadi viral di laman sosial kerana meniru aksi Raja Bomoh tikar terbang disiasat pihak Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Mereka tidak digantung seperti yang tersebar di media sosial tetapi siasatan terperinci sedang dijalankan. Tindakan yang sewajarnya akan diambil bergantung kepada hasil siasatan, kata Pengarah HKL Datuk Dr Zaininah Mohd Zain dipetik The Star.

Timbalan Pengarah HKL Dr Ding Lay Ming memberitahu The Star bahawa laporan bahawa jururawat telah digantung tidak benar.dakah ini cara 1 simpati murahan dari 'bos' mereka kepada mangsa dan keluarga MH370?

Apakah pula tindakan pihak berkuasa berkenaan yang diamanahkan menangani kerja-kerja khurafat dan secara langsung memburukkan imej Malaysia dimata dunia?




4 comments:

Unknown said...

Bebudak tu saja nak lepaskan tension !

Anonymous said...

jom kita buat laporan polis kat bomoh tu ramai2 jika nurse diambil tindakan..juga vip yg jemput bomoh.aku jugak hasut ahli umno buat laporan polis sbb bomoh ugut nak tampar bos korang.. #pray4nurseMH370

Anonymous said...

hal kecil macam tu pun nak diperbesar-besarkan

Abu Syaukah said...

Misteri Kehilangan MH370 serlahkan kebodohan ramai orang....

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung