Nuffnang

Sunday, March 23, 2014

Puak Puak UMNO Minta Najib Letak Jawatan .. Kelemahan Dan Takut Atasi Masalah Pesawat MH 370



Yas Zy


Puak2 umno pun rasa kebaculan & kelemahan najib..!!! Ingatkan Najib takut dgn DS Anwar Ibrahim je..kikiki


# PM yang xde maruah & malu mmg x layak jadi pemimpin ! — with Otai Reformasi


7 comments:

FORENSIC PATHOLOGY said...

Sapa Mamat ni yang nak suruh YB PM meletak jawatan. Pada hemat saya, saya amat berbangga dengan PM DS Najib, Menteri DS Hishamuddin, IGP, Gen. ATM, Udara, Laut, CEO MAS, KP DCA, etc. yang telah bertungkus lumus mengkoordinasi berbagai agensi dalam dan luar negara (antarabangsa) dalam usaha mencari dan menyelamat MH370 yang hilang. Mereka tidak membuat sebarang spekulasi walaupun telah diasak bertubi kali oleh media dalam dan luar negeri. Saya juga merasa terharu dengan kerjasama yang diberikan oleh rakan luar negara seperti Vietnam, Republik China, Filipina, Thailand, Singapura, Brunei, Indonesia, Australia, India, Bangladesh, Sri Lanka, Maldives, New Zealand, USA, Russia, Iran, UK, France, Kazakhstan, Kyrgystan, etc. Saya paling hormat kepada Team Malaysia kerana usul periksa semua maklumat yang diterima sebelum membuat press statement. Hal ini biasa berlaku dengan sebarang siasatan "mass disaster". Semoga Allah memberikan yang terbaik kepada DS Najib Tun Razak dan Team SAR Malaysia semuanya. Ameen ya Rabbal Alameen.

Anonymous said...

Haituihhhhh..

abu asal bukan umno said...

Apa kata Najib pass the baton to muhyidin untuk 3tahun. Cuba bagi muhyidin 3tahun sebagai pm. Najib tolong letak jawatan.

tzmr said...

Nama je forensic tp otak karat ..

Anonymous said...

mujurlah ada sepupu najib yg "ada telor" boleh juga diharap...

beruntung kak mah kerana dapat laki yg "tak ada telor"....

soalannya.... kemana "telor" tu hilang ha..??

pimampus umno said...

pencacai dan pengampu tahap gaban bersuara.

ptuihhhhhhhh.

Anonymous said...

Puak UMNO yg mana? Ini mesti puak yg tak dapat kontrek.Puak-puak UMNO ni semua tak boleh pakai - bagi aje kontrek, jawatan pengarah dimana-mana syarikat, boleh cium balik buntut UMNO.Kalau perengkat JKKK dan ahli biasa lagi murah - kain batik, kain pelikat, beras sekampit, gula sekilo dan beg sekolah.Dengan adanya Brim lagi kaw dahulu, sekarang dan selama-lamanya.

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung