Nuffnang

Sunday, April 6, 2014

Perghhh..Profesor..IPTA Terkantooi...Setelah Meraba Buah Dada Pelajarnya..?






Pensyarah Cabul Kerhormatan Itu Adakah Benar Professor Izzi Haji Ali? Pensyarah Raba Payudara Itu Adakah Benar Professor Izzi Haji Ali? Semalam Harian Metro mengeluarkan berita mengenai kelakuan tidak senonoh seorang pensyarah IPT Awam. Namun, baru hari ini kecoh media sosial apabila tersebarnya satu salinan Laporan Polis yang dibuat oleh pelajar wanita di UiTM Arau, Perlis itu yang mendakwa dirinya dir*ba oleh pensyarah yang juga seorang pakar motivasi terkenal.
Nurul Shuhada binti Shahadan, dalam laporannya mendakwa pensyarah Matematiknya, Prof Izzi Hj. Ali telah melakukan perbuatan tidak senonoh itu di dalam pejabatnya. Baca laporan penuh dibawah: 
...
k bye ehh lupa renung renungkanlah dan selamat beramal...Profesor  IZZi @ Mohd Izuddin Perlu Tampil Kehadapan Sekiranya berita ini fitnah semata mata .dan ia perlu membersihkan namanya..waalllahhuaklam.



6 comments:

NARDtheNERD said...

gatalnye pensyarah tuuu. hehe.

Anonymous said...

Benda ni bukan perkara baru, 20thn dulu pun dah ada, kalau nak lulus,ikut jelah cakap lecturer tu, kalau tak, memang tak lulus!
Nak repot, malu lagi, Kena pulak dia orang berpengaruh, siapa nak percaya.
masa kat U dulu, lecturer paling suka minta "oral sex"

Anonymous said...

1240.....pernah kena ker?
Klu tak pernah kena jgn la buat gebang

Anonymous said...

dalam laporannya, budak perempuan tu kata dia pergi ke bilik prof bersama 2 kwnnya. abis masa dia kena raba tu takkan kawan yg 2 org lagi tengok je...tak ke pelik..kena selidik betul2 ni...

Anonymous said...

Profesor Air Mazi. Patut di jel dan dihukum sebat.

Anonymous said...

Lagi berita pasal pensyarah yang kedemaman. Musim-musim sejuk begini nampaknya membuatkan "kepala" pensyarah banyak pening. Adakah ini namanya teori domino kepala pensyarah kepeningan.

Seorang pensyarah swasta di ibu kota Kuala Lumpur dilaporkan menyerang dan merogol pelajarnya sendiri.

Mengikut laporan, lelaki berusia 40 tahun itu telah memanggil pelajar perempuan berusia 21 tahun itu ke pejabatnya untuk berbincang berkaitan kerja projek kursus (sebenarnya dia nak buat projek).

Setelah berada di bilik, pensyarah tersebut mengajak pelajar tersebut berdating tetapi ditolak. Namun pensyarah tersebut mengugut untuk mengagalkan pelajar tersebut.

Kerana takut digagalkan, pelajar tersebut bersetuju untuk bersarapan pagi dengan pensyarah tersebut. Namun sebaik memasuki kereta, pensyarah tersebut telah mencekik leher pelajar itu dan meramas payudara dan merampas telefon bimbitnya.

Pensyarah tersebut terus memandu dengan "laju dan rakus" menuju rumahnya di Sentul di mana pelajar ini diikat, dibogelkan dan dirogol. Bukan setakat dirogol, pelajar tersebut juga dipaksa untuk menelan air mani pensyarah tersebut.

Setelah itu, pelajar tersebut ditinggalkan di stesen LRT dan kejadian itu dilaporkan di Balai Polis Sentul.

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung