Nuffnang

Friday, June 13, 2014

Sepatutnya Pagi ni Pasukan Malaysia Bertemu Brazil pada pembukaan bolasepak Piala Dunia.


Sepatutnya pagi ni pasukan Malaysia bertemu brazil pada pembukaan bolasepak piala dunia...Itulah lain kali kalau tak mapu kita cakap berlapik...dengan..Thailand dan pasukan dari Asian pun terkiyal kiyal..ini pula nak lawan dengan Brazil

3 comments:

rmj said...

Nanti belum main heboh di Astro 801 kata Padang x rata itu yg di katakan awal2 lagi di hokey Pial Dunia...kah kah kah

rmj said...

Nanti belum main heboh di Astro 801 kata Padang x rata itu yg di katakan awal2 lagi di hokey Pial Dunia...kah kah kah

Anonymous said...

Cina tua yang langgar kedai Superbike Melayu di Cheras dan mengakibatkan kerugian 500,000.00 sampai sekarang masih belum minta maaf dan bayar ganti rugi. Kalau Cina kena dengan Melayu, kecoh satu Malaysia, kalau Melayu yang kena dengan Cina, diam aje. Tahu kah anda bahawa kes kemalangan jalanraya yang dilaporkan setiap bulan 90% adalah kaum Cina, dan kes kemalangan maut akibat kecuaian pemandu. Cina adalah 85%.Seorang pengurus supermarket yang menggunakan telefon bimbit untuk merakam aksi rakan sekerjanya sedang salin pakaian telah dijatuhkan hukuman penjara 12 minggu pada Rabu lepas.

Menurut laporan The Straits Times, Pang Sou Bak, 30, seorang pengurus di pasaraya Giant di Yishun Street 72 telah melakukan perbuatan cabul itu terhadap seorang wanita berusia 26 tahun pada 29 May lalu.

Tengoklah apa yang Cina ni dah buat kepada Melayu, apasal korang semua diam?

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung