Paling Banyak Di Terjah Tau !!! Sila Gunakan Fire Fox Atau I E ..kalau Ada Malwira

Thursday, November 5, 2015

Gambar Gambar Ribut Puting Beliung Di Pulau Pinang Petang Semalam








Ini komen dalam Penang Kini 

 Ni belalai ayaq @ waterspout admin.
Benda ni dah lama la ada di Malaysia..Lani ja kecoh sikit sebab ada media sosial..Aku pernah tgk benda ni kecik2 dulu..Sapa2 nelayan pun akan besa tgk..Dia selalu kadang2 mai time masa nak awan hitam tebal nak hujan
lebat..Selalu jadi kat kawasan lapang cam sawah padi atau tengah laut..Hangpa searchla waterspout in Malaysia tengok kat google tengok..Ni bukan tornado cam kat Amerika..Tornado tu ukurlilit dia berkilometer pastu bila jadi dia takkan berhenti selepas berjam-jam.Jenis ni dia mai sepintas lalu ja.Hujan turun hilangla dia..Ni adalah bukti kekuasaan Allah cuma benda ni bukanla tiba2 mai malaysia..



Jamna AtanKama Itu puting beliung jugak.. Cuma sll x menjadi.. Klo jadi ni, boleh la tengok air laut naik atas, org penang gelar benda2 ni pelik2, pelangi gelar nya ulaq danu.. Mula2 aku sampai penang aku terkejut bila ank jiran kata " ulaq danu" aku stemby nk lari ja.. Rupanya pelangi.. Ceh..
Post a Comment

Rumah Rehat Muslim

Rumah Rehat Muslim

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung