Nuffnang

Monday, October 16, 2017

Pergghhh !!! Tony Fernandes Kahwin Gadis Korea


Tony Fernandes Kahwin Gadis Korea


-Gambar Tony Fernandes dan Chloe yang dikongsi di media sosial dan aplikasi Whatsapp
PETALING JAYA: Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan AirAsia Bhd Tan Sri Tony Fernandes telah mengahwini teman wanitanya dari Korea, Chloe.
Fernandes dilaporkan telah berkahwin di Cote d'Azur, Perancis, bagaimanapun tidak dapat dipastikan bila perkahwinan tersebut berlangsung.
Gambar perkahwinan Fernandes bersama Chole yang berusia sekitar 20-an telah tersebar di internet apabila ia dikongsi menerusi media sosial serta di aplikasi WhatsApp.

Difahamkan, pemilik penerbangan syarikat tambang murah negara ini memutuskan untuk mengikat hubungan sebagai pasangan suami isteri selepas dua tahun bercinta dengan Chloe.
Menerusi gambar-gambar yang tersebar, Fernandes kelihatan tersenyum bahagia di samping wanita berkenaan yang bertubuh tinggi lampai di sisinya.
Antara yang dilaporkan hadir pada majlis penuh bermakna itu termasuklah keluarga dan teman rapat serta Pengerusi AirAsia dan Ketua Eksekutif Tune Group Datuk Kamarudin Meranun, Pengerusi CIMB Group Datuk Seri Nazir Razak dan bekas Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Tan Sri Rafidah Aziz

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung