Nuffnang

Wednesday, February 20, 2019

Fuh Tedia !!!! Untungnya jadi Neelofa!

Untungnya jadi Neelofa!


Gambar yang dikongsikan Neelofa di laman sosial Instagram.

PENGACARA dan pelakon, Neelofa menjadi antara individu terawal, bahkan artis Malaysia pertama yang diberi penghormatan untuk menginap di sebuah resort mewah yang terletak di tengah padang pasir, Jumeirah Al Wathba Desert Resort & Spa, Abu Dhabi, Emiriah Arab Bersatu (UAE).
Noor Neelofa Mohd Noor, 30 yang juga pengacara program MeleTOP itu juga dijemput untuk menghadiri majlis perasmian resort berkenaan yang berlangsung pada Sabtu lalu.
Perkara itu dikongsikan di Instagram (IG) miliknya.
ementara itu, menerusi sebuah portal hiburan, Neelofa berkata, tujuan ke sana bagi menjalani sesi penggambaran.
“Tujuan saya ke sana adalah untuk menjalani sesi penggambaran. Tidak sangka pula diberi layanan untuk tinggal di resort semewah ini.
“Lebih istimewa, saya diberi kesempatan untuk menghadiri majlis perasmian resort sekitar tiga hari lalu,” katanya.
Terdahulu, Neelofa menjadi individu ketiga diberi kesempatan untuk menginap di resort The Muraka yang terletak di Kepulauan Maldives.
Penginapan tersebut mendapat perhatian ramai memandangkan resort mewah yang dibina di dalam laut itu dianggarkan berharga RM200,000 untuk satu malam.
Rata-rata pengikut cemburu dengan perkongian itu dan menyifatkan selebriti itu sangat bertuah dijemput menginap hotel mewah di padang pasir pula.
Namun terdapat juga komen-komen nakal peminat agar artis kesayangan ramai itu bertemu jodoh dengan usahawan dari Dubai itu.
"Hotel yang sangat mewah... Bertuah Neelofa dijemput dan dapat bertemu dengan pemilik hotel," tulis therealnisaharan."Satu-satu artis jutawan yang merendah diri," tulis amirismail22

"Semoga berjodohan," tulis _gee.najihah."MasyaALLAH Neelofa cantiknya, sukses selalu semoga bertemu jodoh kat Dubai, Amin," tulis nur_al_ummi.
"Amboi adalah itu panggil Lofa. Minatlah itu... Moga jodoh Lofa dengan UAE ... Arab Dubai sesuailah," tulis shahilamaharani.
"Sangat bagus Kakak Lofa... Nikahlah dengan dia kakak," tulis danishahmad02 pula

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung