Nuffnang

Thursday, June 4, 2020

Wow !!! Sujud Syukur Che Nah atau Minah Awang, 71, selepas menerima lesen perniagaan Food Truck,,Meleleh Air Mata Aih


Sujud Syukur Che Nah atau Minah Awang, 71, selepas menerima lesen perniagaan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) yang diserahkan sendiri oleh Menteri Wilayah Persekutuan.

Beliau adalah merupakan peniaga kenderaan saji (food truck) di Jalan Medan Setia Bukit Damansara.

Merasa amat terharu dengan keprihatinan Menteri Wilayah berkenaan dan bersyukur diatas nikmat yang baru diterimanya.

Semoga Kebajikan Rakyat sentiasa menjadi keutamaan Kerajaan Perikatan Nasional (PN).

“Dalam tempoh sukar pandemik COVID-19 ni masa untuk kita mempermudahkan rakyat cari rezeki, bukan masa untuk menghukum..." - Tan Sri Annuar Musa.

Saya ULANG!!!

TENKIU Omakkau
#StayAtHome
#StaySafe
#KitaJagaKita.

Image may contain: 2 people, people standing and outdoor
Image may contain: one or more people and outdoor

3 comments:

Sahabat said...

Assalamualaikum warahmatullah wabaraqatuh..
Saya mencari perawat disekitar.. untuk rawatan secara dekat, saya termakan makanan yang sudah dikenakan ilmu guna-guna, setiap hari ada saja benda halus di hantar kepada saya.badan saya ditumpangi 4 buah keluarga yang memakai pendamping ghaib.
email saya, nombor pengamal perubatan : tubuhsatu@gmail.com

Anonymous said...

Bagaimana dgn lain2 peniaga wahai dbkl dan menteri wilayah? Buat kerja ikhlas, bukan nak cari publisiti sokmo

Poor Indon said...

Satu lagi komen dengki dari Baruah DAPigs Khooleeed 'October Fest' SoooMAD

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung