Nuffnang

Tuesday, February 16, 2010

Curahan Rasa Hati & Minda

Dalam Bas Bersama Rakan Bloger

Di Hentian Temerloh

Pantai Beserah
Salam Buat Semua,

Jumaat 12 /2/2010 jam 11.00 Mas aji dan rakan rakan bertolak dari Bandar Perda, Bukit Mertajam ke Beserah , Kuantan, Pahang. Ringkaskan cerita kami berhenti di 3 tempat pada malam tersebut, antaranya Tapah, Temerloh untuk solat suboh dan Gambang untuk sarapan pagi. Kami tiba di destinasi iaitu Beserah pada jam 10.00 pagi dan lepak di pantai Beserah sementara menunggu masa untuk check in di Hotel. Pantainya cantik pasirnya puteh dan ombaknya seolah olah melambai dan menggamit pengunjung untuk bersamanya di dalam laut.

Jam 12.00 t hari barulah kami boleh masuk ke hotel De Rhu Beach Resort, Beserah Kuantan, Pahang . Hotel ini berhadapan dengan laut dan mempunyai kolam yang luas. Kira cantik la tu. Jam 12.30 kami makan tengahari , dan balik relek di bilik dan bermulanya sesi Percambahan Minda jam 3.40 petang.

Jam 5.30 Petang baru habis sesi pertama dan petang Mas aji dan rakan rakan bercanda dikolam renang dengan pakai seluar sukan dan t shirt aje. Sebab kena tutup aurat le...... Next posting jungle tracking.

sila layari Apa Khabar Orang Kampung_Mas Aji_ http://www.kachipemas.blogspot.com/

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung