Nuffnang

Monday, February 1, 2010

Mastura Kamu Tidak Keseorangan

Mastura Keluar dari Mahkamah

Mastura Menangis Mengenangkan Masa Hadapannya dan Anak-anak
Salam buat semua.

Keratan Akhbar KOSMO pada 31 Januari 2010 (Ahad)

MASTURA BAKAR, 24, sah bergelar janda pada 28 Januari lalu setelah tuntutan fasakh terhadap suaminya, seorang ahli politik yang juga tokoh perniagaan berusia 54 tahun, diluluskan Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur.
Ibu kepada tiga puteri yang berumur antara dua hingga lima tahun itu sekadar tersenyum hambar ketika keputusan itu dibacakan Hakim Syarie, Mohd. Yunus Mohamad Zin. Mastura memfailkan tuntutan fasakh pada April tahun lalu.
Kahwin muda
Bertubuh kecil dan berkulit putih gebu, Mastura mengakui beliau tidak dapat menjangka bagaimana rasanya hidup sebagai seorang ibu tunggal.
“Saya sendiri tidak tahu apa yang patut saya rasa. Saya berasa amat penat. Lagipun sekarang saya sudah kembali bekerja,” balasnya yang kini bertugas di bahagian pentadbiran sebuah firma seni bina di Cheras, Kuala Lumpur.

Anak ketujuh daripada sembilan adik-beradik itu kelihatan lesu ketika ditemui di sebuah restoran di Kuala Lumpur Jumaat lalu. Menatap wajahnya, terasa ada kecamuk dalam fikirannya.

“Sekarang fikiran saya ialah tentang meneruskan hidup bersama anak-anak. Tetapi disebabkan pengalaman daripada perkahwinan itu, saya berasa keadaan masih tidak selamat untuk kami.


Nota : Bersabarlah Mastura , semoga Allah menemukan kau dengan suami yang beriman. banyak lah berdoa kepadanya. Mas Aji kesihan melihat kamu...ada masalah cari Mas Aji mungkin Mas Aji boleh tolong

sila layari Apa Khabar Orang Kampung_Mas Aji_ http://www.kachipemas.blogspot.com/

3 comments:

miliyunir said...

Oh, mas aji.. tunggu apa lagi.. mastura sudah menjanda lepas habis edah... jgn tunggu lama2, nanti diambil orang pula..
Nama pun Mas juga Mas Aji pun Mas juge..
Kebetulan ke ..he he heee

Anonymous said...

kemaihhhhh
kami sokong mas aji ...
24thn berstatus JANDA satu tamparan hebat buat mas aji..
tp kalau dapat yg Virgin lagi kemaihhhh mas aji....

MOHAMAD SALLEH ABDULLAH said...

Tak dapat anak dara mastura pun ok pa. Bukan apa kesian kat mastura. Sepi bersendirian mengharungi kegelapan malam. Tiada teman berkongsi masalah.

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung