Nuffnang

Tuesday, November 9, 2010

Sayangku..Maaf atas Ketelanjuranku.....


Sayangku Maaf Atas Ketelanjuranku ……………….!!!!!!

Sayangku Maaf Atas Ketelanjuranku menjadi seorang blogger (buat suspen je ingat apa tadi )hehe. Setelah setahun lamanya aku menatap dan jarii jemariku menyusun kata mengikut rentak naluri ku. Seandainya ku alpa dan lalai dalam urusan membelai kasih sayang pada mu…ku menyusun kata kata..memohon maaf darimu sayangku… Ku tahu kadang kadang kau menceburuiku dengan ketekunanku menatap wajah kekasih baruku ( My lappy la)

Sayangku …aku berblogger sekadar mencambahkan ilmu penulisanku…demi unuk mengisi masa terluangku….demi untuk merungkai keserabutan mental dan sanubariku yang tak keruan dewasa ini..apakan daya aku hanya manusia biasa….kepada Allah aku memohon agar diberi kelapangan dan kelansungan hidup yang lebih baik untuk kita….
Ku bukan mencari kemegahan ..tetapi sekadar menghibur diri tak kala aku berdukalara….aku kagum dengan ksetaian dan ketelusan budi pekertimu dalam menemaniku saban hari… Wahai sayangku terimalah seadanya aku sebagai seorang Blogger…………….

10 comments:

Penulis Rindu said...

salam ziarah semua..kita kena ada sokongan dari org yang tersayag..hehe

misSbLurRy said...

harus lah kan....br semangat nak berblog...

Abu Aiman said...

Salam,
Betul tu. Orang rumah saya siap tanya 'bila nak update blog?' kalau saya lambat update... hehe...

Penulis Rindu said...

misblury...
yes...depa kena bagi semangat,,ye

ABu Aiman..Tahniah ..org rumah anda under standing

Mario said...

wah bagus bro dpt sokongan...hehe

Penulis Rindu said...

TQ : En Mario....
kadang kadang dia merajuk gak

Penulis Rindu said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

macam kisah saya je,hehehe

Penulis Rindu said...

ijuk ..itu kebetulan

Penulis Rindu said...

sayangku..aku menanti akan kepulangan mu di sisiku..muahhhhh

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung