Nuffnang

Monday, December 27, 2010

Satu Kelainan Baru Di R & R ..Butterworth..


Plaza Tol Linkaran Luar Butterworth...


Pasar tani ..yang telah berjalan setiap malam minggu..


Konsert yang di adakan pada hujung minggu untuk golongan muda mudi..sahaja

Salam buat semua..

Baru baru ini saya telah pergi menghantar keluarga ke setesyen Bas Butterworth..saya singgah untuk membeli air minuman..dan kalau pasar tani aku tak terkejut...tapi Konsert tu yang aku terkejut..ini lah salah tarikan pelancong atau muda mudi..untuk melepak sampai ke pagi...aku lihat ramai kat tepi laut tu..sedang berborak bagi menghabiskan malam mereka dengan berembun...aku dok tak lama ...beli air dan amik gambar aku pun blah ( angkat kaki ) ...

16 comments:

Penulis Rindu said...

macam macam la ni..huhu

Encik MamaT said...

permintaan banyak... orang melayu sangat suka berlibur.. berpesta.. buat saja acara.. pasti penuh...

Penulis Rindu said...

makasih Encik mamat...betul apa yang hang kata tu..

Aliesha Kirana said...

org butterworth dtg!!! tp xpnah pegi konsert tu..ahahahah~

Penulis Rindu said...

aliesa kirana boleh try pi tengok la

zulkbo said...

salam..
menggalakkan
remaja agar melepak
la nih..ermmm..pukul
10 malam patut dah ada
di rumah

immukmin said...

kalu takde yg bertindak abih r.... golongan pelapis negara...hohhoh

Penulis Rindu said...

makasih

Zulkibo...ini angkara pihak LLB la

Immukmin : kita akan bertindak pelahan lahan .yye

sArA said...

sy pon budak penang tp xpena taw pon pesta tu
wujudnya pasar tani tu pon xtaw inikan pula konsert tu

katak di bwh tmpurung mgkin saya ni :D

Kak Imun said...

Ziarah dik Luqman..Sekali-sekala berhibur tak apa, tapi klu sampai berembun, takut2 penyakit lain pula yg datang, hehe...

Mek Onie said...

salu lepak sini, tapi tak sempat dgn konsert tu :D

Abu Luqman said...

sasya : pi sekali ye

Kak Imum Betul tu : takut penyakit lain pulak ye

meaw : mai sekali malam minggu ye

.::: Princess MOMOY :::. said...

aik...ada ker?
wahh...macam menarik jer
MY RECENT POST: Katak Puru Boleh Dimakan

Penulis Rindu said...

prises momoy

mai lah tengok kat bworth

KUREKURE COMEL said...

wahhh....dah ade kemajuan yg xelok....dulu sunyi ckit kat ctu.....

~~su manje~~~ said...

nanti su cuba nasihatkan papa su manje...maner la tau berkesan....

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung