Nuffnang

Monday, July 2, 2012

Fuyooo..Terpanas !!! Rozita Che wan , menolak ajakan Pengarah miang..untuk berteman ???





PELAKON jelita, Rozita Che Wan berkata “ Pelakon wanita terbabit diminta duduk atas riba lelaki itu semata-mata kerana mahu mendapat tawaran berlakon. Mungkin mereka bersemangat mahu berlakon sampaikan sanggup ikut kemahuan apa saja kemahuan jeliknya,” katanya.


PELAKON jelita, Rozita Che Wan pernah ditipu seorang penerbit yang tidak menjelaskan baki bayaran lakonannya selepas enggan mengikut kemahuan lelaki terbabit.
Katanya, insiden berlaku selepas dia menolak pelawaan untuk ‘minum’ bersama penerbit itu pada masa dan tempat yang dirasakan kurang sesuai.

Menurutnya, walaupun berusaha menghubungi kembali penerbit itu, lelaki itu terus menghilangkan diri.


“Saya fikir biarlah tidak dapat baki bayaran itu asalkan maruah tidak jatuh ke tangannya. Saya bekerja ikhlas dan Tuhan yang memberikan rezeki, bukan penerbit itu.

“Sebelum ini saya pernah mendengar cerita di kalangan pelakon tambahan wanita yang mengeluh apabila penerbit atau pengarah mengajak mereka menjadi teman ke pusat hiburan.


“Pelakon wanita terbabit diminta duduk atas riba lelaki itu semata-mata kerana mahu mendapat tawaran berlakon. Mungkin mereka bersemangat mahu berlakon sampaikan sanggup ikut kemahuan apa saja kemahuan jeliknya,” katanya.

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung