Paling Banyak Di Terjah Tau !!! Sila Gunakan Fire Fox Atau I E ..kalau Ada Malwira

Tuesday, July 3, 2012

Gambar Terpanas !!! Minggu Ini : Pasti tiada dalam Akhbar dan TV perdana

                                                                                                                                                                                     


Dato Sri Anwar Makan Kenduri Dalam Parlimen Permatang Pauh

Abang NON Setiausaha Politik Dato Sri Anwar
                                                                           

Dato Sri Sedang Berbual Dengan Orang Kampung


Puluhan Ribu Manusia Mendengar Ceramah Tuan Guru N ik Aziz di Terengganu


Konvoi motosikal peringkat Negeri Terengganu,,




Pelakun Hairie Othman Masuk PAS

Semoga gambar gambar di Atas memberi sumber inspirasi kepada kita untuk berjuang lebih gigih dan bersemangat.. 
" Kita Hanya merancang tetapi Allah adalah sebaik baik perancang". Semoga usaha kita selama ini mendapat keberkatan dari Ilahi...Walaupun dengan tipu daya mereka, kalau Allah Kata PRU 13 milik kita pasti ia menjadi milik kita. Kita perlu berusaha lebih sikit lagi untuk mencapai kejayaan dan perkuatkan taqwa kita Amin..Takbir

22 comments:

Abu Luqman said...

gamabr ni kalau masuk pun lps PRU 13 kut

shameel Iskandar said...

Takbir!!!!

Membangun Bersama Islam

GENERATE INCOME HALAL said...

BUDAKBOY

Sori tuan tanah. gambar DSAI dah kene rembat tanpa izin.. TQVM

Abu Luqman said...

hehe biasala tu..yang baik ambil ye

Eye_nee said...

Ramai yg telah memilih utk berhijrah dari yg kurang baik kepada lebih baik....Alhamdulillah....

~~su manje~~~ said...

assalamualaikum en.Abu Luqman...
singgah bertanya khabar...?

lynn kamarul said...

klu sy lebih suka pemerintahan ISLAM.

Anonymous said...

TENGOK DIA PUNYA KARI...PERGHHH..PELAHAP GAK ANUAR NIE......

rizuka said...

informasinya mudah-mudahan bermanfaat ya

rizuka said...

thanks for interesting information

rizuka said...

good luck always

Cara Alami Mengobati Sinusitis said...

makasih infonya

Cara Alami Mengobati Jerawat said...

semoga sukses selalu

Cara Alami Mengobati Nyeri Sendi said...

Salam kenal dan sukses selalu

Cara Alami Mengobati Demam Berdarah said...


infonya sangat bermanfaat sekali

Obat Tradisional Penyakit Tipes said...

thank's infonya

Obat Tradisional Penyakit Kanker Prostat said...

Ikut gabung sisni ea

Obat Tradisional Penyakit Kolesterol said...

sukses terus ea

Obat Tradisional Penyakit Ambeien said...

jangan lupa mampir balik ya gan

Anonymous said...

anwar ibrahim kaki tipu rakyat...
PAS ???....parti sesat ....trpesong dri hasrat parti sbenar...konon gune kan islam...tpi sokong kafir....
PKR adecine india...same mcm BN...tpi pas lbih suke PKR tu sbb PAS tu MUNAFIK smalaysia......TOK GURU TUIHHHHH...

UMNO BANGSAT said...

Kamu December 6, 2012 3.47 PM, kamu memang Dajjal, keturunan BANGSAT.

Anonymous said...

assalam,maaf saudara..apa beza anwar ibrahim dgn najib..anwar ibrahim juga melakukan kesalahan besar berzina dan lain2..mcm tu kita nak jd kn dia jadikan pemimpin...cuba2 lah renung balik..jangan kerana taksub..kita lalai dan tak waras...

Rumah Rehat Muslim

Rumah Rehat Muslim

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Orang Kampung