Paling Banyak Di Terjah Tau !!! Sila Gunakan Fire Fox Atau I E ..kalau Ada Malwira

Friday, September 7, 2012

Fuyoo !!! Isteri Gersang Lima tahun tak disentuh suami..


Gambar Hiasan Google

SAYA isteri dan ibu kepada dua anak perempuan berusia 8 dan 6 tahun. Saya mempunyai masalah dengan suami sebaik melahirkan anak pertama. Suami saya seorang yang baik dan bertanggungjawab. Malangnya, dia sering mengabaikan nafkah batin kepada saya. 


Pernah saya dan suami berbincang, tetapi berbagai alasan diberikan. Saya teruskan juga hubungan ini dengan rasa cinta dan kasih sayang sepenuhnya meskipun hati makin terluka. Perkara ini berlarutan lebih lima tahun. Tidak pernah sekali dia menyentuh saya. 

Betapa kecewa dan sedihnya saya memikirkan ‘penyakit’ suami dan keengganan melayan saya. Apatah lagi sering disogok kawan dan saudara bertanya bila nak tambah lagi cahaya mata membuatkan saya bertambah runsing. 

Baru-baru ini, dia menegur kelakuan saya dalam ‘facebook’ (fb) dan saya terima teguran itu. Tetapi memikirkan sikapnya terhadap saya, saya jadi marah serta bertambah kecewa. Saya padamkan nama dia dalam senarai rakan fb dan telefon bimbit. 


Saya cuba pujuk hati dan tidak bersikap mementingkan diri tetapi sampai bila harus saya pendamkan? Tidak pernah saya meluahkan pada sesiapa masalah saya. 

Terfikir juga ingin merujuk kepada Pejabat Agama tetapi saya tak mahu perkara berlarutan sebab saya percaya masalah ini boleh diselesaikan dengan cara baik. 

Ria
Hulu Selangor

15 comments:

Anonymous said...

Samada MATI PUCUK atau DAH JADI GAY Mamat ni......

"...Manisah.... lebih baik kau minta cerai dari Labi......Minta cerai la ni jugak....."

Anonymous said...

mungkin dia sakit....

Anonymous said...

apa yang kau merepek ni labu!

Anonymous said...

Nasib...Nasib...nasib ko lah labu.!!!

Anonymous said...

kalau saya bukan 5tahun ... 5jam tak sentuh bini pun dah rase hidup x gembira

Y K said...

Sy sudi jadi pengganti laki dia..haha

Anonymous said...

hai labu apalah malang nasib kau ,burung tak mematuk lagi cuba lah berubat,kalau tak juga berhasil jangan jadi dayus isteri mu masih lagi berahi ,cari jalan terbaik biar suami isteri puasa hati nak simpan buat apakan, kasihan sunguh bulan merindui sang punguk yang tak bolih mengawan.

Abu Luqman said...

fuyooo..panas nie..

masjoko said...

Cuba cara begini, bila nak tidor gosok gigi, mandi, dan pakaian seksi ( baju kelawar haram) tanpa bra. Jgn seseksli pakai baju yg telah diguna. Bila dikatil ambil peranan dulu bukan suami ( dlm kes puan).

Anonymous said...

cuba bwk jumpa ustaz ubat traditional pak cik saya pernah kena buatan org supaya dingin dgn isterinya

Cara Alami Mengobati Radang Telinga said...

makasih infonya

cara mengobati luka operasi said...

semoga sukses selalu

Cara Alami Mengobati Tumor Rahang said...

Salam kenal dan sukses selalu

Anonymous said...

Cuba puan guna kaedah ni..setiap x apabila nk masuk tido bila puan rasa berahi..puan guna dildo dpn suami..puan mainkan depan suami sampai puan klimax..lps tu jgn peduli dia...buat selalu depan suami.... puan pasti berjaya..insyllh...

Anonymous said...

Cuba puan guna kaedah ni..setiap x apabila nk masuk tido bila puan rasa berahi..puan guna dildo dpn suami..puan mainkan depan suami sampai puan klimax..lps tu jgn peduli dia...buat selalu depan suami.... puan pasti berjaya..insyllh...

Rumah Rehat Muslim

Rumah Rehat Muslim

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung