Paling Banyak Di Terjah Tau !!! Sila Gunakan Fire Fox Atau I E ..kalau Ada Malwira

Sunday, January 13, 2013

Terpanas !!! PDRM Tarik Balik Jumlah Kehadiran HKR 112 seramai 80,000 !!!! kenapa ye ?


‎#KL112 #HKR112: RALAT: Berhubung dengan jumlah peserta yang diumumkan awal tadi, ia adalah satu kesilapan teknikal. Jumlah sebenar akan diumumkan oleh KP KL atau KPD..FB PDRM

Mula mula Twitter PDRM membuat laporan seramai 80,000 telah hadir ke Perhimpunan HKR , selepas sejam , menarik balik laporanya atas alasan teknikal..atau ? jawab sendiri ye



Ini akhbar cina yang telus dalam menyiarkan laporam HKR..terima kasih



10 comments:

Kak Mahh said...

Berapa orang sebenarnya?
Abe mat kata....ramai sangat,dia pi tengok sekejab.

Abu Luqman said...

sebenarnya..hampiri 300 ribu..termasuk luar dewan

Anonymous said...

kalau sejuta pun..tak akan ada pahalanya...kat mana solatnya??hanya segelintir..buat solat berjemaah tak kat stadium tu??lurus tak safnya?ikhlas kerana ALLAH ke?cakap tak pasal atau nasihat suruh Anuawar bertaubat??zuhud mana TGHH&TGNA suruh Mohamad Sabun tak bersumpah atas khalwatnya?Kalau org UMNO..semuanya buruk..tp sekarang ALLAH dah terbalikkan ke PAS..tak perasan ker?cium lah si Kafir Harbi tu...elok sangat.!
aku dengar Samsidar/azmin tu ada saham berjuta tu apa cerita?

Anonymous said...

anon 9.44 am.
Anda mengatakan itu dan ini berkaitan agama, adakah anda seorang ahli agama yg sebenar-sebenarnya?atau anda berdasarkan logik akal anda yg dangkal.
Keihlasan seseorang itu dalam ibadatnya hanya antara dia ngan Yang Maha Esa.anda siapa utk menentukannya. Anda menyokong BN,itu hak anda tetapi masih ramai diluar sana x sabar utk PRU13.ABU.

Anonymous said...

Kesian betul kita kepada pencacai UMNO Abu Luqman ni. Dia dah sangat2 tertekan dan meroyan gaban tengok rakyat hadir di HHR. Nak cakap apa lagi; mulalah meracau macam orang kena sakit anjing gila dah hilang akal. Silap haribulan lepas PRU13 ni kerajaan Pakatan terpaksa bina banyak hospital bahgia emergensi nak tempatkan manusia2 macam Abu Luqman dan seangkatan dengan nya.

Abu Luqman said...

Hehe abu luqman ni..ok..gang pr tau

Anonymous said...

anon 9:44
apa masalah engkau...baik sgt ker engkau tu..Allah beri akal untuk brfikir..bukan hentam org membuta tuli..ksian..brtaubat lah..mudah2an Allah bukakn hati dan dapat menilai yg mana kebenarannya.

Anonymous said...

kl x tahu jgn ulas...kl pasal solat yg beriman akan solat...aku nk tanya ko apasal lu skt ht sgt pasal hkr sampai kata solat x ikut kiblatla x solatlah...lu kl bkn ahli agama jgn ckp bb agama nampak sgt jahil..aku nk tanya ko apa sumbangan ko kat agama? satu lg lu sygkan agama lu akan perjuangkan ape suruhan agama ada lu huat bro?

Abu Luqman said...

Setiap orang kena solat..solat kalau yg musafir boleh jamak...tak kan solat nak tunjuk..yg ambilmgambar tai kebetulan..annoy ooi

Robinhoodmalaya said...

Org umno naik giler dan trtekan dgn HKR ni, sbb tu komen yg bukan2. Relax la bro, be gntlemen

Rumah Rehat Muslim

Rumah Rehat Muslim

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Orang Kampung