Nuffnang

Saturday, May 11, 2013

Shahidan mengeluh. selepas pru 13 ..jom baca


PM menambah derita Arau - Shahidan

Harakah,11 Mei 2013

(Komen Shahidan dalam facebooknya)

ARAU: Ahli Parlimen Arau, Datuk Seri Shahidan Kassim menyatakan kekesalannya terhadap pemilihan Menteri Besar Perlis yang baru. Ia digambarkan melalui facebooknya.

“Selepas itu jawatan MB dipilih begitu saja tanpa ikut hierarki parti. Kami semua tak dimaklumkan langsung. Bila menang saja MB dilantik bukan di kalangan yang senior dalam parti. 2008 pun saya menang tetapi dirampas juga. PM menambah derita Arau,” menurut komen tersebut.

5 comments:

Penulis Rindu said...

Itulah PM b EN

orangpencen said...

sabaq datuk seri, itulah dinamakan qada dan qadak dari Allah dan juga. mungkin itu lebih baik bagi datuk seri kerana hisab mahsyar untuk pemerintah adalah lebih panjang.

azmie said...

dulu tak dpt jb mb, jd batu api dlm dun. skarang nak jd batu api dr parlimen pulak. tak abih2 org tua ni

Anonymous said...

Datuk Seri,
apa yang saya nampak. Datuk Najib telah MEMPERALATKAN DAN MEMPERKUDAKAN Datuk Seri dalam PRU 13 lepas.
Kami rakyat bawahan bersusah payahutk memenangkan UMNO/Bn dgn harapan datuk Seri yg telkah di lantik sebagai Pengerusi PRU, utk menjadi MB, rupanya hampa sekali. Bukan sahaja Datuk Seri yang kecewa tapi, arapyat bawahan juga kecewa. Kalau kami tahu inilah niat buruk politik Datuk Najib, sudah tentu kami akan beri pengajaran pada nya. Kami tetap di belakang Datuk Seri.

Anonymous said...

Sepatutnya bn arau ini kalah dlm PRU13 lepas, atas kehendak Allah menang pula, dah menang tak bersyukur masih mengeluh, tak tahu PM setiap saat mengeluh dan kebingungan dek tekanan yang tak putus2

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung