Nuffnang

Friday, March 21, 2014

Perghh !!! Wanita ini mengaku pernah disetubuhi Ustaz

Wanita ini mengaku pernah disetubuhi Ustaz

Ustad Guntur Bumi (UGB) dan mangsa serangan sexsual 'L'
Ustad Guntur Bumi (UGB) dan mangsa serangan sexsual ‘L’
JAKARTA – Pengakuan beberapa wanita yang mendakwa telah mengorbankan tubuh kepada Ustad Guntur Bumi (UGB) datang silih berganti, kali ini giliran L yang mengaku pernah bersetubuh ketika berubat dengan beliau.
Dengan pendakwa raya, Ferry Juan, wanita yang hanya dikenali sebagai L ini melaporkan bekas suami penyanyi cilik, Puput Melati itu ke Polda Metro Jaya, pada Rabu semalam.
Dalam keterangannya, Ferry Juan menyatakan jika kliennya mengalami penipuan dan tindak serangan seksual yang dilakukan UGB.
“Baru saja kami selaku penguam Saudari L bersama ibunya melaporkan ke pihak polis Polda Metro Jaya, dalam laporan tersebut UGB atas serangan seksual yang diduga dilakukan UGB,” kata Ferry Juan di Kawasan Kemang, Jakarta Selatan.
Menurut pengakuan L kepada Ferry Juan, awalnya L menderita sakit dibahagian paha, lantas dia berniat untuk mendapatkan rawatan di  pengubatan alternatif UGB di kawasan Pondok Pinang, Jakarta Selatan.
Tetapi selepas lain pula terjadi apabila UGB merawat dengan cara yang tidak wajar (serangan sexsual)
“Setelah sampai, saya diajak masuk ke ruangan gelap terkunci dan disuruh pakai sarung saja tanpa pakaian lagi, dan terjadilah tindakan itu (serangan seksual),” jelas Ferry.
Kes tersebut masih dalam pembicaraan dan L berharap peristiwa pilu yang dialaminya pada 2011 silam itu mendapatkan keadilan.

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung