Nuffnang

Wednesday, April 9, 2014

BEKAS SETIAUSAHA DEDAH PERANGAI SEBENAR PROFESOR IZZI


Sehingga ke saat ini, Prof Izzi Hj. Ali masih mendiamkan diri mengenai isu hangat yang melibatkan dirinya dengan pelajar wanita di UiTM Arau, Perlis.

Namun, isu ini semakin sensasi apabila seorang pengguna Facebook yang mengaku sebagai bekas PA Prof Izzi mendedahkan kelakuan tidak senonoh yang didakwa dilakukan oleh Prof itu sejak sekian lama.

"Btol tu Fatin Iffi...smpi bla nk tutup benda ni..saya ingatkn dya dh insaf..dh btaubat dh..rpa2nya dya masih dgn prangai lma dya lg..sya dh resign sbg PA dya 2 th lps..xsangka prangai still sma..astagafirullazim..smoga Allah berikn dya hidayah..."

Setelah Laporan Polis yang dibuat oleh Nurul Shuhada tersebar di media sosial, apakah tindakan yang diambil ketika ini? Kes laporan polis itu masih belum menampakkan sebarang perkembangan. Mungkin ketika ini Polis sedang menjalankan siasatan ke atas semua yang terlibat. Semoga kebenaran terungkai di pihak yang sepatutnya

4 comments:

Anonymous said...

Dah resign 2 thn, kes org lain skarang baru sibuk nak cakap. Nak kembangkn fitnah ke? Mungkin kena pecat prestasi out, resign konon. Knapa selama ni diam je, frust tak dapat ni.

Anonymous said...

Xelok ckp cm 2,kte xtahu kbenaran,biarkn pihak polis jlnkn siasatan dulu.,smoga kte smua dpt tahu kebenaran yg sbnar

sizzly7761 said...

Renung2kan.... selamat meramas! Jangan mudah caya kpd mereka yg kononya pakar motivasi.... sebab jual air liur ni tak perlu modal. Banyak yg ambil peluang dari kelemahan emosi dan spiritual individu.....

Anonymous said...

Kalau budak itu buat fitnah, tak layak pun digelar mangsa. Cuba masa polis siasat nanti minta slip result semua semester dia yg lepas2, kalau result cemerlang 3 pointer itu ok. Tapi kalau ok, knapa pensyarah panggil jumpa dan ada 2 lagi kawannya di situ? Oh ya tak ya, kalau result dia ok, yg dia pergi juga ke bilik pensyarah tu buat apa? Kenapa ramai yg lain tak dipanggil pergi jumpa ek? Ini mesti kes malas belajar atau otak lembab, carry mark hancus. Kawan saing semua akan grad sem ni, next sem kalau repeat tadak kawan saing, semua junior. Kalau dia gagal, dah ada kambing hitam. Sedangkan pensyarah berusaha untuk membantu, tapi last minit pressure sawan demam periksa menyerang dan mcm2 boleh jadi.

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung