Nuffnang

Wednesday, April 9, 2014

Perghh!! Remaja Sanggup Cium Kaki Kekasih Bukti Cinta

Remaja Sanggup Cium Kaki Kekasih Bukti Cinta


Remaja Sanggup Cium Kaki Kekasih Bukti Cinta | GELENG kepala kami tatkala melihat perlakuan seorang remaja lelaki yang sanggup mencium kaki teman wanitanya sebagai tanda cinta melalui gambar yang tersebar di laman Facebook. Fuh, habis segala bau masam kaki dihidunya! Kalau anda, sanggup ke anda cium kaki busuk kekasih?
remaja
Agak-agaklah kalau hendak tunjuk kemanisan bercinta di laman sosial. Kalau bertahan sampai kahwin tak mengapalah, tapi kalau putus di tengah jalan macam mana? Sampai bila-bilalah gambar awak mencium kaki itu tersebar di laman maya ya. MALU SEUMUR HIDUP!
2

8 comments:

Anonymous said...

Ini stupid vahalol punye kapel..apela dosa mak pak diorg ni time besetubuh dulu tak baca bismillah dpt anak srupa kinzer

Anonymous said...

takkan masalah spt ini tak melibatkan kerajaan walau hanya 1 peratus...jgn tipu diri sendiri la.

-proKJ-

Anonymous said...

Itu bukan tanda cinta tapi tanda bengong.

Penulis Rindu said...

perghhh..bangang punya kaki ni

Anonymous said...

INI semua pewaris syaitan yg dikenali..

sizzly7761 said...

Bangang tahap haramjadah jantan sengal dan pengotor nih....

Anonymous said...

Kalau nak buat macam itu pun, ciumlah kaki ibu sendiri.
Tak ada akai punya jantan(jantan ke?)

Anonymous said...

Aku pun pernah cium kaki awek aku dulu. Stim. Aku yang minta nak cium kaki dia. Then dia bagi. Habis aku jilat2 kaki dia. Kerana stim punya pasal lah ni. Kemudian, aku cium dan bau kasut yang dia pakai. Dia tengok aku dgn senyuman cintanya. Aku terasa stim dan sedap sangat dpt cium kasut dia dan hisap kaki dia..

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung