Nuffnang

Wednesday, April 23, 2014

Perghhh ..Bekas Ketua Pemuda PAS Hafiz Nordin Buat Kejutan..Jumpa PM


Dulu Pejuang Parti Islam sekarang hh,,,mmm
Tak mau cerita pasai Nasarudin Mat Isa sebab aku tak kenal dia tapi nak cerita pasai orang yang aku kenal sangat sangat dalam gambaq ni Encik Hapiz Bin Haji Norden.Yang Pakai kopiah Putih .
Dia bukan orang jahat tapi orang baik. .mengaji agama sampai universiti. .Balik Malaysia mengajaq ugama. . Bicara soal akidah bicara soal perjuangan. .
Umno kapir pkr leberal Dap musuh islam... hanya Pas jemaah islam yang memperjuangkan islam yg syumul. .. wajib bagi umat islam bersama perjuangan islam yg di pelopori Pas.. Haram menentang perjuangan islam dan haram hukumnya mencipta jemaah dalam jemaah...
Wajib hukumnya taat kepada keputusan jemaah katanya. .. apa saja yang telah di putuskan oleh pimpinan wajib sebagai ahli mematuhinya. .
Jangan sesekali keluar dari jemaah kerana orang yang keluar dari jemaah unpama seekor kambing hitam di sekumpulan kambing putih yang terang di mata serigala. ..
Tapi kenapa kini segala ungkapannya itu berpusing 360°. Dalil apa yang telah dia jumpa bagi menghalalkan kerja buatnya sekarang.
Benci sungguh dia pada umno tapi benci lagi dia kepada Anwar Ibrahim.. Curiga sungguh dia pada Dap tapi lebih curiga dia kepada Pkr...
Akhirnya dulu Pas Sekarang umno dan jika apa yang dia katakan satu ketika dulu bahawa perjuangan umno asobiyah kafir sekularisme apakah juga boleh kita katakan Hapis Nordin dulu Islam sekarang macam mana..Abu Nawas

15 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

hafiz Nordin , hafiz Nordin

Anonymous said...

Haha biasa la beb cari makan punya pasal .Dulu benci sekarang rindu.itulah yang dinamakan politik cari makan bukan perjuangan.

Anonymous said...

Hapis Nordin ka...Zulkefly Nordin .
Ha. Ha..ha..
Sama saja....

Anonymous said...

Kalau jual buku Agama lambat kaya kot

Anonymous said...

jual buku agama lambat kaya, jual agama cepat kaya...keh3x..dia nak perjuangkan hudud dlm umno..kita berhuznul zon jerlah

Anonymous said...

Tak glamer berjuang dgn pas! Masuk umno boleh makan kangkung tiap2 hari!

IbnAbdHalim said...

Demi sesuap nasi!!!

XUMNO said...

Dalam Pas melepas; masuk umno mengena beb. Allah boleh menterbalikkan hati seseorang dalam sekelip mata untuk dipertontonkan kepada ramai sifat2 yang ada dalam hati seseorang hipokrit.

Anonymous said...

As slm...yg membolak balikkn hati mnusia itu lah ALlah yg mghidupkn dn yg mematikn kita..yg juga mmberi rezeki..jg yg mmbri hidayah..maka sdikit aqal utk mmbuat kputusan..jika betul ksyurga..xbetul neraka jahanam..

Anonymous said...

W.pun dia seronok syok jumpa najib tetapi dia tetap istiqomah, wala' nya tetap kpd pelopor isu tindih kerusi komunis dan pil kuda itu

Mrk adalah ilmuan fakeh,tentu mrk ada bnyk nas2 n dalil,,sbb tu mrk boleh koner baring buat u-turn 360% hatta kpd soal ber ug ddlm gelap sembunyi2 dgn setan2 dikenali!?
Fakeh ug gerenti boleh!!!

Qaseh Bonda said...

Attention seeker lah dia ni. Kureng kasih sayang kut sebab tu tak firm. Belajar dari si hafiz ni pun boleh...dari banyak meminta lebih baik memberi dan terus memberi.

Tidak takut dan tidak gentar, Allah kan ada. Ulat dalam batu pun hidup..inikan muda belia.



Anonymous said...

cari makan sampai gadai ugama. buang kopiah putih. nampak jijik bila nordin pakai.

saari agensi said...

Najis ni bukan di luar je....di hati pun boleh melekat....dan cukup sukar utk di cuci....chek hati masing2....

Anonymous said...

SALAM,
dulu hafiz nordin melabelkan umno kafir sebab bersekongkol dengan mca mic gerakan and etc..
kenapa kini hafiz nordin keluar dan dah tak bersekongkol lagi dengan pas yang pernah melabelkan umno kafir sebab pas sendiri pun dah bersekongkol dengan orang2 kafir harbi yang maha harbi yang pernah mengeluarkan "langkah mayat aku dulu"..
kita kena sedar siapa kah kini yang menyokong perlaksanaan hukum HUDUD.. aku berani cakap kiranya MP umno tak menyokong kat parlimen nanti, tak akn kemana kehendak nk melaksanakan hukum HUDUD tersebut. percayalah saudara2ku... aku bukan ahli umno namun aku adalah yang menurut perintah pada sesebuah kerajaan yang memerintah. sekiranya besok2 PR memerintah, aku akan juga yang menurut printah pada kerajaan tersebut..
seruan.. marilah kita bersama mendaulatkan agama suci ISLAM kita dari diperkotak-katikkan olih para KAFIR HARBI jahanam ini....
wassalam..
-TOK NIN-

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung