Nuffnang

Wednesday, May 28, 2014

GADIS 14 TAHUN #DIPERKOSA OLEH 34 LELAKI MELAYU DI KELANTAN




PASIR PUTEH - Seorang gadis berusia 14 tahun membuat laporan polis di Balai Polis Ketereh kerana telah #dirogol secara beramai-ramai oleh 34 orang lelaki berbangsa melayu di sebuah rumah.

Pengadu bagaimanapun telah dihantar ke hospital perubatan Kuala Krai untuk menjalani pemeriksaan lanjut.

Hasil keputusan awal rawatan pihak hospital mendapati terdapat kesan koyakan yang teruk pada hymen dan kesan kemasukan yang berulang kali pada #kemaluan mangsa.

Mangsa juga turut ditemani oleh dua orang rakannya yang merupakan saksi kepada kejadian itu.

Kes disiasat di bawah Seksyen 379 Kanun Keseksaan.

Laporan polis gadis malang itu turut dikongsi oleh Ahli Parlimen Ketereh, Tan Sri Annuar di laman Facebook beliau di bawah:

Pengadu/Mangsa
Nama: ............bt Muhammad
KPT: 990829-03-....
Umur: 14 thn 8bln
Alamat: No..... Guchil 1, 18000 Kuala Krai, Kn(NOTA:SAYA TERPAKSA DELETE IDENTITY KERANA MANGSA JIKA BENAR HARUS DI LINDUNGI)

Ringkasan Kes

Pada 20/5/14 jam lebih kurang 1930hrs, pengadu nyatakan telah dirogol beramai2 oleh 38LM di sebuah rumah di Ketereh, Kn. Pengadu buat laporan polis di Balai Polis Pasir Puteh.

Tindakan
  • Rakaman percakapan pengadu diambil oleh Insp.Aisyah IPD Pasir Puteh dan pengadu telah diperiksa oleh Pegawai Perubatan di Hospital Kuala Krai.
  • Hasil maklumat awal dapati kesan koyakan teruk pada hymen mangsa,kesan kemasukan yang berulang, dan terdapat saksi dua orang kawannya. Fakta kes dan maklumat lanjut akan dihantar selepas rakaman percakapan prngadu dan laporan doktor yang memeriksa diterima daripada IO Pasir Puteh.


Klasifikasi:

Arahan Tn.KBSJD KB utk siasat kes di bawah Sek.376KK.
Terima kasih tuan.

No comments:

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung