Nuffnang

Thursday, May 8, 2014

Perghh : Fathul Bari Tidak Mengaku Isu Abu Amru.Bukan Pendirian UMNO

FATHUL BARI TIDAK MENGAKU YANG RADZI OTHMAN HINA MUSLIMAH BERTUDUNG LABUH SEBAGAI PELACUR KELAS ATASAN ADALAH SETIAUSAHA ULAMA MUDA UMNO!!!!




"Isu abu amru: 1, beliau bukan SU ulama muda umno yg dilancarkan baru2 ini . 2, ungkapan beliau adalah pndirian pribadi, iLMU X PERNAH BRSETUJU".

Laaa ... kalau UMNO tetap UMNO .. tidak kira kamu berpendidikan tinggi atau pun seorang agamawan .. Penipu adalah satu kriteria utama yang perlu ada dalam jiwa dan sanubari jika mau jadi pemimpin UMNO ... Itu pasti dan jelas.

Oleh disebabkan kenyataan rakan baiknya ini tidak mengundang sokongan sebaliknya kecaman dan cemuhan yang cukup meluas dari kalangan masyarakat Islam dinegara ini hatta dari kelompok UMNO sendiri maka terpaksa buat penafian sedangkan amat nyata Radzi Othman adalah antara peneraju utama dalam Sekretariat Ulama Muda UMNO.

3 comments:

XUMNO said...

Pulak daah. Bila kena balun kiri kanan tak mengaku mamat tu geng dia. Jadi bebudak yang syok sangat nak dapat gelaran ulamak secara automatik melalui umno lihatlah apa jadi kepada setiausaha pukimak ni.Silap2 tanah felda mak bapak dia tak cukup nak bayar saman.

Anonymous said...

ini semua fulus punya penanggan itulh jadi xbetul...15k beb....jika tidak mis sooru la

Anonymous said...

manusia bodo mana laa gelar dia ulama

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung