Nuffnang

Monday, May 5, 2014

PERGHHH : INILAH WAJAH WANITA MCA YANG PELUK NAJIB KELMARIN

INILAH WAJAH WANITA MCA YANG PELUK NAJIB KELMARIN YANG HANYA DISIARKAN DI AKHBAR BERBAHASA CINA SAHAJA!!!!!

Insiden gempar ini berlaku semasa Najib melancarkan kempen transformasi MCA bertemakan "Teguh Bersama" di ibu negara kelmarin.

Dengar bunyinya terlalu gembira apabila Najib Razak menawarkan jawatan kabinet semula kepada MCA ...

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak semalam berkata beliau akan menentukan masa yang sesuai untuk MCA menyertai semula kabinet, kerana sebagai sebahagian daripada BN, ia tidak boleh terus beroperasi di luar kerajaan.

Beliau juga berjanji kepada masyarakat Cina bahawa jika adil, kerajaan akan memberi pertimbangan serius kepada permintaan mereka mengenai perubahan dasar yang dibuat melalui MCA.

"Saya mengalu-alukan MCA menyertai kerajaan dan kabinet," katanya sambil menambah bahawa beliau akan memutuskan tentang butiran dan masanya.

Beliau menegaskan demikian ketika berucap kepada 3,000 hadirin yang terdiri daripada ahli MCA dan pemimpin NGO dan persatuan Cina di majlis pelancaran kempen transformasi MCA bertemakan 'Teguh Bersama' di perhimpunan perpaduan parti itu di ibunegara.

Perdana menteri berkata, jika MCA bercakap untuk menjadi lebih kuat, maka ia mesti berada di dalam kerajaan.

"Bersama-sama kita melakar masa depan Malaysia dan merangka dasar-dasar yang adil kepada semua masyarakat," tambahnya.

Menurutnya, jika masyarakat Cina memerlukan kerajaan melihat semula beberapa dasarnya dan membuat penyesuaian dan jika permintaan itu adil, maka "sudah tentu kita akan memberi pertimbangan serius kepada MCA".

Bagaimanapun, kata Najib, sebagai "bapa kepada 13 anak" - merujuk kepada parti komponen BN - beliau mesti mendengar suara dan pandangan mereka semua.

MCA memutuskan untuk tidak menerima jawatan dalam kerajaan selepas kehilangan sokongan besar masyarakat Cina dalam pilihan raya umum lepas.

Bagaimanapun, keputusan itu ditarik balik semasa mesyuarat agung luar biasa parti itu Februari lalu.

Perdana menteri berkata, cabaran kepimpinan selama ini menyumbang kepada kelemahan MCA dan bagi memulihkan kekuatannya, parti itu mesti bermula dengan membina semula perpaduan dalam parti. Omakkau

7 comments:

XUMNO said...

Hoi ulamak2 umno yang menghina muslimat2 ikut menuntut hak; sekarang tolong bagi nama2 sesuai kepada betina yang peluk Najib dan Najib sendiri!!! Mungkin bagi kamu yang bertaraf babi, akan menggelarkan mereka ini sebagai malaikat dan bidadari. Hebahkanlah taraf2 mereka ni dalam FB kamu, barua.

Anonymous said...

cer kalo dsai bt cmtu..satu dunie kecoh..sabo je la

Anonymous said...

Masalahnya DSAI tak buat mcm tu, DSAI akan bawa ke bilik hotel atau kondo untuk ditoron belakang dan depan. Memang hebat DSAI berbanding ngan Najib. Aku kagum.

Anonymous said...

di depan pun dah hebat...tentu belakang pun hebat...tak caya tanya tuya.

Anonymous said...

Macai celaka kt atas sah2 melayu umngok. Memang bangsa macai umngok suka bab2 sex ni

Anonymous said...

menurut fakwa Mufti Pekak HarumHaramjadah, hukum berpelukan antara tok jib dengan nonya tua adalah harus kerana tidak mendatang ghairah. Malah menurut satu hadis lagi yang dipetik daripada Ulalama UUmporno Imam Madey AlKutty menguatkan lagi hujah berkenaan...tidak jatuh berdosa,malah perbuatannya itu umpama pelacur tua yg mencari makan di lorong Hj.Taib

Anonymous said...

Sebab Tu haram hukumnya psal ulamak Pas pakai Serbian klau x jatuh serban Ulamak dipelok oleh wanita BN. Islam melarang bersalam atau sentuh bukan mohrim

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung