Nuffnang

Friday, July 4, 2014

Benarkah Ini Rumah Papa Gomo 3 Tingkat..Yang Dikatakan Sebagai Nelayan ?


HEBOH DI INTERNET RUMAH PAPA GOMO 3 TINGKAT HASIL KERJA BELIAU SEBAGAI "NELAYAN".


Rupa-rupanya jadi nelayan yang hanya mampu bajara DSAI RM100 sebulan dari RM850,000 sebab kalah kes fitnah adalah seorang"nelayan" yang hidup mewah. Omakau.

Selain memiliki joran bernilai RM3 ribu sebatang, motosikal berkuasa tinggi dan kereta mewah dia dikatakan punyai sebuah rumah 3 tingkat lagi.

Bukan nak dengki atau iri hati tetapi rasa pelik sebagai bekas mata-mata trafik Balai Polis Ampang R/F 142863 Wan Muhammad Azri b Wan Deris k/p 830121-03-5019 @ Papa Gomo berkelulusan SPM yang kena buang kerja sebab paw rasuah seorang penagih dadah tegar sebanyak RM400 sehingga masuk penjara 14 hari dan denda RM10,000 boleh miliki segala-segalanya itu?

Jadi persepsi yang dirinya dibayar oleh pihak tertentu untuk kendali blog lucahnya hanya untuk fitnah jahat DSAI memang ada kebenarannya.

6 comments:

Anonymous said...

Wooo. Jadi barua umno boleh hidup lumayan!!

Unknown said...

Nelayan tasik putrajaya... memang lumayan.

Unknown said...

kalau tak boleh bayar kira bankrupsi ... bagaimana proses bankrupsi di malaysia ..? yang kita tahu, semua aset-aset atas nama dia dan yang ada tercatat nama dia tapi baru ditukar atas nama orang akan dilelong ... dia tak boleh pakai kasut, pakai slipper je ... hanya boleh naik bas ke hulu ke hilir ... kemudahan2 tertentu seperti pengguna internet disekat ... pasport antarabangsanya dirampas ... patut dikenakan atas berok ini....!!!!!

Anonymous said...

Hutang den bertingkek2

Anonymous said...

Mana ada mangkuk yang bekerja dengan Umno merempat, cuma aku kesian kepada penyokong tegar Umno saja. Biarlah aku merempat asalkan dipimpin oleh Umno, itu falsafahnya.

Master Jaguh said...

This is What Women Really Like !!
Unless They Are Not Human !! >>> CLICK HERE !!

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung