Nuffnang

Thursday, July 17, 2014

Kenyataan Akhbar Dari Biro Pemuda UMNO Berkaitan CDM 25


Timbalan Pengerusi Biro Sosial Etika Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia membuat kenyataan rasmi mengenai pendirian biro berkenaan mengenai gelagat Kak Long CDM 25 mengamuk sakan memaki hamun dan menghentak kereta seorang warga emas berbangsa Cina apabila berlakunya sedikit pergeseran di UTC Kuantan Isnin lalu dimana klip video kejadian berkenaan telah dimuat naik di Youtube dan laman sosial menyebabkan menjadi viral dan rakyat menjadi berang dan bengang.

Walaupun , bersongsang anutan dalam politik namun tindakan yang dibuat oleh Timbalan Pengerusi Biro Sosial Etika Pemuda UMNO Malaysia harus diberikan pujian dan disokong walaupun agak ganjil dan amat kurang berlaku sedemikin dipihak UMNO jika membabitkan pertelingkahan kaum dinegara ini.

3 comments:

Anonymous said...

Tolong disiplinkan ahli2 dan ajar tentang sopan santun. Malu kita bangsa Melayu.

Anonymous said...

Itu bangsa umno akhlak umno, orang jahil berasa bijak klompok manusia munafik. Smoga d jauhkan bergaul dgn.mereka. klompok tak sedar diri.

Anonymous said...

Cina tua yang langgar kedai Superbike Melayu di Cheras dan mengakibatkan kerugian 500,000.00 sampai sekarang masih belum minta maaf dan bayar ganti rugi. Kalau Cina kena dengan Melayu, kecoh satu Malaysia, kalau Melayu yang kena dengan Cina, diam aje. Tahu kah anda bahawa kes kemalangan jalanraya 90% adalah kaum Cina, dan kes kemalangan maut akibat kecuaian pemandu. Cina adalah 85%.Seorang pengurus supermarket yang menggunakan telefon bimbit untuk merakam aksi rakan sekerjanya sedang salin pakaian telah dijatuhkan hukuman penjara 12 minggu pada Rabu lepas.

Menurut laporan The Straits Times, Pang Sou Bak, 30, seorang pengurus di pasaraya Giant di Yishun Street 72 telah melakukan perbuatan cabul itu terhadap seorang wanita berusia 26 tahun pada 29 May lalu.

Tengoklah apa yang Cina ni dah buat kepada Melayu, apasal korang semua diam?

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung