Nuffnang

Friday, July 18, 2014

Harga lesen Kenderaan TIDAK dinaikkan & KEKAL Seperti Yang Ada.



Nak share dengan rakan2 Menteri Pengangkutan, Dato' Seri Liow Tiong Lai, mengesahkan melalui Twitter beliau, harga lesen kenderaan TIDAK dinaikkan & KEKAL seperti yang ada.


3 comments:

orgkampongok said...

Bodoh sangat kerajaan yg ini sbb membebankan rakyat..simple jer,benda nih jadi mahal sbb kejaan bela org tengah urus lesen ,outsource namanya tu..kejaan amerika sgt cerdik, harga lesen dia dibawah us50 jer..boleh pon buat..aku tau sbb lesen aku lesen amerika...belajo lah dari amerika camna nak buat, kasi murah...

orgkampongok said...

Minister of transport or pm, sambil makan angin di us, belajar lah dari mereka how they manage their licencing body that costs very little and yet keep accident rate very low...takde pun kurikulum memandu yg mscam bodo tu dan membebankan...do thing smartly la, we are now living in hitech age

Anonymous said...

Cina tua yang langgar kedai Superbike Melayu di Cheras dan mengakibatkan kerugian 500,000.00 sampai sekarang masih belum minta maaf dan bayar ganti rugi. Kalau Cina kena dengan Melayu, kecoh satu Malaysia, kalau Melayu yang kena dengan Cina, diam aje. Tahu kah anda bahawa kes kemalangan jalanraya yang dilaporkan setiap bulan 90% adalah kaum Cina, dan kes kemalangan maut akibat kecuaian pemandu. Cina adalah 85%.Seorang pengurus supermarket yang menggunakan telefon bimbit untuk merakam aksi rakan sekerjanya sedang salin pakaian telah dijatuhkan hukuman penjara 12 minggu pada Rabu lepas.

Menurut laporan The Straits Times, Pang Sou Bak, 30, seorang pengurus di pasaraya Giant di Yishun Street 72 telah melakukan perbuatan cabul itu terhadap seorang wanita berusia 26 tahun pada 29 May lalu.

Tengoklah apa yang Cina ni dah buat kepada Melayu, apasal korang semua diam?

Posting Terbaik Minggu Ini

Sila Like Blog Apa Khabar Orang Kampung

Follow twitter

Harga Minyak dan Logam Dunia

Sahabat Ku... Tanpa Mereka Siapalah Media Orang Kampung